بازاریابی و فروش در مشاغل خانگی

آموزش بازاریابی در کسب و کار خانگی

بازاریابی در کسب و کار خانگی: امروزه ، تغییرات سبکهای زندگی مردم موجب شده بسیاری از افراد برای اینکه زمان کافی برای تهیه مایحتاج مصرفی روزانه خود را ندارند، بسیاری از این مواد را از بیرون خریداری می کنند.

مطابق مقالات آموزش بازاریابی به همین دلیل ، امروزه کسب و کار خانگی رونق بسیاری پیدا کرده است و افراد زیادی هستند که به عنوان شغل دوم و درآمدزایی به این کار مشغول هستند. از آنجا که میزان تولید محصولات در کسب و کار خانگی محدود است ، به همین دلیل باید این افراد تلاش کنند تا تکنیکهای مناسبی جهت فروش محصولات خود پیدا کنند.
در این مقاله سعی شده است به کاربردی ترین روشها و تکنیکهای فروش در کسب و کار خانگی اشاره شود. از جمله این روشها بر اساس تجربیات مشاوران بازاریابی:

۱) گرفتن سفارش از مشتریان

در کسب و کارهای خانگی ، معمولاً محصولاتی تولید می شوند که احتمال فاسد شدن آنها بالاست. به عنوان مثال ، می توان به افرادی که به تولید سبزی خورد شده ، سرخ کردن مواد اولیه و سایر محصولات از این دست از بازاریابی و فروش اشاره کرد. چون میزان فاسد شدن این محصولات بالاست و باید در زمان مناسب به فروش برسند؛ به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه اقدام به تولید محصول کنید از طرف مشتریان سفارش بگیرید. زمانی که شما سفارش را دریافت کردید می توانید شروع به تهیه محصول خود کنید و از فاسد شدن محصولات و عدم فروش آنها اجتناب کنید.

۲) قرارداد با سوپرمارکت ها

می توانید با سوپرمارکتهای محل خودتان یا محلهای دیگر ، قرارداد ببندید یا به توافق برسید که محصولات شما را به دست مشتریان برسانند یا از طرف آنها سفارش مشتریان را دریافت کنید. معمولاً در کسب و کارهای خانگی و محدود از این روش استفاده می کنند.

۳) فروش اینترنتی

استفاده از اینترنت و اطلاع رسانی و بازاریابی از طریق اینترنت دارای ظرفیت بسیار بالایی است. به گونه ای که شما چه در کسب و کارهای خانگی یا در کسب و کارها یا تجارتهای بزرگ می توانید از این ظرفیتها هم در زمینه سرمایه گذاری و هم در زمینه بازار یابی استفاده کنید. در این روش ، معمولاً افراد ، صفحات شخصی برای خود و محصولاتشان ایجاد می کنند و به معرفی محصولات و خدمات خود می پردازند. از آنجا امروزه اینترنت یکی از پرکاربردترین راههای ارتباطی مردم است بنابراین با نظر مشاور بازاریابی ، شما می توانید محصول خود را از طریق اینترنت در یک سطح وسیع معرفی کنید. روش دیگر این است که شما کانالها و شبکه های اختصاصی ایجاد کنید و از طریق مخاطبان خود به معرفی کالاهای خود بپردازید.

۴) نصب آگهی در معابر و خیابان ها

به نظر مشاوران بازاریابی شما می توانید ، محصولات خود را از طریق نصب آگهی ها به اطلاع دیگران برسانید. این روش ، به دلیل محدود بودن سطح کسب و کار و اهمیت رعایت کردن اصل قناعت به علت اینکه سرمایه فراوان برای بازاریابی وجود ندارد مورد استفاده قرار می گیرد. در این تکنیک آموزش بازاریابی ، معمولاً آگهی ها به صورت کاغذ یا بروشورهای کوچک تهیه می شود. همچنین ، به علت محدود بودن میزان تولید ، حجم بازاریابی برای فروش در این روش نیز محدود است.

۵) مراجعه به مکانها و مراکز اصلی مشتریان

احتمالاً محصولاتی که شما تولید می کنید ، عده ای از افراد ، مشتریان اصلی شما هستند. بنابراین ، شما می توانید برای بازاریابی به مکانهایی که عمده مشتریان شما در آنجا هستند مراجعه کنید.

امتیاز شما به این مطلب
[votes: 1 Rating: 5]
برچسب ها

تبلیغات

تبلیغات 1

دستگاه جوجه کشی حرفه ای

دستگاه جوجه کشی حرفه ای Easy Bator 6 نمونه متفاوت در صنعتی جوجه کشی کشور ، مناسب برای جوجه کشی از پرندگان زینتی و گران تخم.کیفیت جهانی با راندمان جوجه کشی عالی و قیمت مناسب عرضه در فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP.

تبلیغات 2

دستگاه جوجه کشی خارجی

فروش ویژه دستگاه جوجه کشی خارجی ، ساخت کره جنوبی در مدل ها و ظرفیت های مختلف مناسب برای جوجه کشی از تمامی پرندگان و خزندگان تخم گذار اهلی و زینتی با راندمانی فوق العاده عرضه در فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP.

مطالب مرتبط

دیدگاه بگذارید

  اشتراک در  
اطلاع از
بستن