iraniantraders
stakedwallet

hushetalayi
dogeminers

invexpert
irandogebank

دانستنی‌های کسب و کارمقالات آموزشی

بازاریابی چند سطحی در صنعت هایپ HYIP

سطح زیر مجموعه گیری

استفاده از بازاریابی چند سطحی یا شبکه ای در بین برنامه های سرمایه گذاری پربازده هایپ بسیار پرطرفدار است. سایت های زیرمجموعه گیری MLM به دلیل برنامه های جالب و سرمایه گذاری پربازده همیشه بیشتر مورد بازدید قرار می گیرند. اجازه دهید با جزئیات بیشتر این مورد ها را بررسی کنیم.

بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چندسطحی چیست؟

بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چندسطحی با نام اختصاری اِم‌اِل‌اِم MLM، نوعی شیوه فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات و کالاهای خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند.

برنامه زیرمجموعه گیری چند سطحی یک هایپ همان بازاریابی شبکه ای است که خیلی ساده هم نیست. یعنی این که مدیر پروژه در مورد آنچه شرکت انجام می دهد، و چگونگی کسب آن چیزی نمی نویسد. در عوض، فقط برنامه های سرمایه گذاری را مشخص کرده و در بعضی موارد مستقیماً نشان می دهد که این پروژه یک طرح هرمی است و می توانید همه سطح بالاها پول کسب کنید و در پایان افراد آخر ضرر می کنند.

بازاریابی چندسطحی در هایپ های ساعتی

هایپ های ساعتی. برنامه های زیرمجموعه گیری می توانند انواع مختلفی داشته باشند. آنها در درجه اول با توجه به نوع پرداخت متفاوتند. پروژه هایی وجود دارند که هر ساعت پرداخت می کنند (پروژه های ساعتی). آنها بسیار محبوب هستند، زیرا دریافت اولین سود در 24 ساعت بسیار خوشایند است. علاوه بر این، پرداخت‌های ساعتی ریسک پروژه را کاهش می دهد. دارای یک تا سه سطح زیرمجموعه گیری با کمیسیون های کم – نسبتا خوب و برای مدت کوتاهی فعالیت دارند.

بازاریابی چندسطحی در هایپ های روزانه

برنامه های روزانه. علاوه بر پروژه های ساعتی، پروژه هایی وجود دارند که می توانید به مدت (2 روز ، 5 روز و غیره) سرمایه گذاری کنید. دو نوع پرداخت وجود دارد. اولی شامل اصل سرمایه در پرداخت ها است و دومی این است که سپرده اولیه در پایان دوره سرمایه گذاری بازپرداخت می شود. نوع اول برای سرمایه گذاران مناسب تر است، زیرا خطر از دست دادن همه وجوه کاهش می یابد. شرکت کننده هر روز مبلغ برابری از سپرده خود را دریافت می کند و می تواند آن را پس بگیرد. حتی اگر سایت هایپ اسکم هم بشود، بخشی از پول به سرمایه گذار بازگردانده می شود. در هنگام پرداخت سپرده در پایان مدت سرمایه گذاری، شرکت کننده نمی تواند به هیچ وجه چیزی بدست آورد، زیرا در زمان پرداخت اصل سرمایه مدیر ممکن است پروژه را ببندد. دارای سه سطح زیرمجموعه گیری با کمیسیون های کم – سایت های خوبی هستند و براساس تجربه مدیر می توانند بیشتر عمر کنند.

بازاریابی خطوط

خطوط. نوع محبوب دیگر برنامه های MLM خطوط است. نکته آنها این است که به شرکت کننده ای که سپرده‌گذاری کرده، بلافاصله پس از اینکه فردی سپرده جدیدی ایجاد کرد، پرداخت می شود. همه پرداخت ها در یک خط انجام می شوند: کسی که زودتر سرمایه گذاری کرده، اولین نفر در خط است. کسب درآمد در چنین پروژه هایی تنها در صورتی ممکن است که جزء اولین شرکت کنندگان باشید. در مجموع ، خط رشد خواهد کرد. پرداخت های سپرده ممکن است به جای چند ساعت برای ماهها انجام شود. این حقیقت فقط سرمایه گذاران جدید را دور می کند و خط کاملا متوقف خواهد شد. بنابراین ، تا به امروز، مدیران کمتر از این نوع بازی بازاریابی استفاده می کنند. دارای حدودا 10 سطح زیر مجموعه گیری با کمیسیون های 1% تا 10% – حداقل یک ماه کار می کنند.

بازاریابی چندسطحی دوبلرها

دوبلرها . دوبرابر کننده ها یا دابلرها نوع دیگری از برنامه های بازاریابی چند سطحی هستند. در اینجا همه چیز ساده است – شما مبلغ مشخصی را سرمایه گذاری می کنید و دو برابر آن را دریافت می کنید. ویژگی اصلی این پروژه ها این است که مبلغ برای یک دوره بسیار سریع، از یک ساعت تا دو روز دو برابر می‌شود. اگر به درستی وارد چنین پروژه ای شوید، می توانید پول زیادی بدست آورید، اما خطر از دست دادن پول نیز به طور نامتناسب نسبت به هایپ های معمولی که در آن، طی 2-3 ماه سرمایه می‌تواند دو برابر شود، بالاتر است. دارای چند سطح زیرمجموعه گیری با 50% سود زیرمجموعه – خیلی زود اسکم می شوند.

بازاریابی چندسطحی ماتریسی

ماتریس ها. برنامه هایی که از نظر تئوری به سادگی نمی‌توانند شکست بخورند. اینها انواع مختلفی از ماتریس ها و زنجیره های زیرمجموعه گیری است. در اینجا تنها در صورتی می توانید درآمد کسب کنید که به طور فعال از شرکت کنندگان جدید در این پروژه دعوت کنید و آنها نیز به نوبه خود دیگران را دعوت کنند. بنابراین، زنجیره شما رشد خواهد کرد، و تنها در صورت وجود جریان ثابت افراد جدید، دائماً از ساختار آن بهره خواهید برد. کاهش درآمد فقط هنگامی رخ میدهد که جریان ورودی کاربران جدید متوقف شود، اما سیستم معمولاً به همه شرکت کنندگان هشدار می دهد که برای کسب درآمد باید افراد جدید به پروژه دعوت کنند. دارای سطح های زیاد زیرمجموعه گیری با درصد های بالا – به این سادگی ها اسکم نمی شوند و یک شبکه بزرگ را ایجاد می کند.




invexpert

persiandogecoin

ads
ads
برچسب ها

نظرات، سئوالات و گفتگوهای کاربران سایت

لطفا برای نظر دادن وارد شوید.
  اشتراک در  
اطلاع از
دکمه بازگشت به بالا
بستن