مقالات کسب و کار

بازسازی برند (Rebranding) چیست؟

بازسازی برند یا ریبرندینگ (Rebranding) چیست؟

بازسازی برند چیست؛ بسیاری از کارآفرینی‌ها و استارت‌آپ‌ها و مدیران با برندسازی آشنایی خوبی دارند. فرآیند دشواری که نیاز داریم تا نام تجاری خود را به یک برند (Brand) مطرح تبدیل کنیم، هویتش را مشخص کنیم، دیدگاه مشتریانمان را در موردش بسازیم و…

اما در این پروسه یک مشکل وجود دارد! همیشه همه چیز آن چیزی نمی‌شود که ما می خواهیم و ممکن است در این میان، اتفاقاتی بیفتد که ذهنیت بسیاری از مخاطبان‌مان را نسبت به برندمان تغییر دهد. حالا این تغییر ذهنیت لزوما یک تغییر ذهنیت منفی نیست! ممکن است صرفا آن چیزی نباشد که شما می‌خواهید.
گاهی وقت‌ها ممکن است مردم برند شما را به عنوان یک برند کهنه و قدیمی بشناسند و نتوانند بر روی شما حساب ویژه‌ای باز کنند (دردسری که گریبان‌گیر بسیاری از بانک‌های ایرانی شده بود).
خبر خوب این است که می‌توانیم برخی از المان‌های مربوط به برندمان را بازسازی و ترمیم کنیم. برخی ذهنیت‌ها را تغییر دهیم، در هویت بصری برند خود تجدید نظر کنیم و…

ریبرندینگ، یعنی تغییر دادن ظاهر برندتان، و یا به طور کلی حسی که مخاطبان نسبت به برندتان دارند، با هدف ایجاد تفاوت با رقبا.

المان‌های بازسازی در ریبرندینگ: شامل تغییر لوگو، تغییر بسته‌بندی، و به طور کلی تغییر متریال‌های مختلف بازاریابی، از کپی رایت بگیرید تا دکوراسیون دفاتر نمایندگی‌تان!

هدف از ریبرندینگ: نفوذ به درک مشتری از یک محصول، خدمت یا به طور کلی یک برند، به وسیله بازسازی دوباره برند به این صورت که درک جدید مشتری از برند ما به نیازش نزدیک‌تر باشد. ضمنا درک مشتری از برندمان باید به گونه‌ای باشد که ما را به عنوان یک برند به روز بشناسد، نه کهنه.

انجام ریبرندینگ: بازسازی برند (Rebranding در ۱۰ گام :
گام اول: ابتدا اصل موضوع را دریابید!
گام دوم: همه چیز را با هم نخواهید!
گام سوم: کار را به کاردان بسپارید!
گام چهارم: برای چه کسی جلب توجه خواهید کرد؟
گام پنجم: این دو دسته مشتری را فراموش نکنید.
گام ششم: لطفا کارتان را به دادگاه نکشانید!
گام هفتم: حضور در شبکه‌های اجتماعی.
گام هشتم: موزه را تعطیل کنید!
گام نهم: حسابی سر و صدا کنید!
گام دهم و آخر: کارمندان را بی‌خبر نگذارید.
/modir.tv/

سلب مسئولیت مانیتورینگ بیگ والت
بیگ والت یک سیستم مانیتورینگ است نه معرفی سایت های معتبر پس این سایت هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده‌ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر می‌کنید نمی‌توانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه‌ها جداً بپرهیزید. همه بنرها و پیوندها در اینجا فقط تبلیغات هستند. ما هیچ تبلیغی را تأیید یا تضمین نمی کنیم.
[بیشتر...]

بازگرداندن 100% سود زیرمجموعه‌ها
جزئیات کامل پرداخت را همراه با یک شماره حساب (هر ارزی که سرمایه کردید.) برای واریز سود، برای ما در بخش دیدگاه ها ارسال کنید.
[مشاهده قوانین...]

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن