iranian traders
سیستم همکاری در فروشکسب درآمد اینترنتی

سیستم کسب درآمد دیجی‌ کالا | با دیجی کالا میلیونر شو 100% رایگان

همکاری در فروش | دیجی‌کالا

در سیستم کسب درآمد دیجی‌ کالا affiliate digikala هر کس می تواند با یک عضویت ساده و کمک به فروش کالاها، به ازای خرید هر کاربر، پورسانت دریافت کند. این روش که افیلیت مارکتینگ نام دارد، از مهم ترین شیوه های کسب درآمد اینترنتی است که همه می توانند به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام و اینستاگرام و یا سایت، کانالی برای کسب درآمد آنلاین خود ایجاد کنند.

همکاری در فروش یا affiliate marketing چیست؟

در سیستم همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) دیجی کالا هر شخصی می تواند با عضویت در آن و کمک به فروش کالاها، به ازای خرید هر کاربر، پورسانت دریافت کند. در واقع این نوع بازاریابی توسط افرادی خارج از کسب‌وکار دیجیکالا انجام می‌شود. به بیان ساده در افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی پورسانتی پیشنهاد خرید یا معرفی محصول بر روی وبسایت، وبلاگ و یا هر رسانه اجتماعی ناشر افیلیت قرار داده می‌شود و اگر این تبلیغات منجر به فروش محصول شود، مبلغی از طرف صاحب محصول(دیجیکالا) به ناشر افیلیت که بازاریابی محصول را انجام داده، پرداخت می‌شود.این روش از مهم ترین شیوه های کسب درآمد از اینترنت و شبکه های اجتماعی به حساب می آید،

کسب درآمد اینترنتی دیجی‌ کالا برای چه کسانی مناسب است؟

سیستم کسب درآمد دیجی کالا می تواند منبع درآمد خوبی برای نوجوانان، جوانان، خانم های خانه دار، وبمسترها و یا هر فردی باشد که می خواهد لذت کسب درآمد در خانه را تجربه کند و یا به فکر ایجاد یک منبع درآمدی جدید است.

شرایط عضویت در سیستم کسب درآمد دیجی‌ کالا

برای عضویت در سیستم کسب درآمد دیجی‌ کالا و کسب درآمد میلیونی از آن، نیاز به سرمایه نیست، حتی نیاز به داشتن یک شبکه اجتماعی پر مخاطب هم نیست و تنها کافیست که یک وب سایت، کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام داشته باشید و با ترغیب هر تعداد کاربر به خرید از دیجی کالا، کمیسیون دریافت کنید.

درآمدتان را تخمین بزنید

در صفحه اصلی سایت یک ماشین حساب ساده اما قوی است که به شما کمک می‌کند درآمدتان را تخمین بزنید.

تعداد کلیک

با این گزینه مشخص کنید که چند نفر روی لینکی که به اشتراک می گذارید، کلیک می کنند. برای اینکه درآمدتان را تخمین بزنید در اینجا یک عدد را وارد کنید. مثلا ۵۰۰، ۱۰۰۰، ۹۰۰۰ و…

نرخ تبدیل

نرخ تبدیل یعنی از بین کسانی که روی لینک شما کلیک می‌کنند، چند درصدشان از دیجی کالا خرید می‌کنند. نرخ تبدیل بسته به نوع کالا، معمولا بین ۱ درصد تا ۱۰ درصد است.

* نرخ تبدیل یک اصطلاح متداول در بازاریابی است پس آن را به خوبی به خاطر بسپارید.

میانگین فروش

این گزینه مشخص می‌کند که کالاهای هدف شما به طور متوسط چقدر قیمت است. کالاهای هدف همان کالاهایی هستند که لینکشان را به اشتراک می‌گذارید. مثلا اگر شما لینک خرید ده مدل گوشی موبایل را به اشتراک گذاشتید به طور متوسط این گوشی‌ها چقدر قیمت دارند.

درصد کمیسیون

درصد کمیسیون هم مشخص می کند که کمیسیونی که از فروش یک کالای خاص نصیب شما می‌شود چقدر است. درصد کمیسیون برای کالاهای مختلف فرق می‌کند و بین ۰.۵ درصد تا ۱۰ درصد متغیر است.

درصد کمیسیون کالاهای مختلف را می‌توانید در پنل کاربری>محصولات>مشاهده محصولات ببینید. برای تخمین درآمد ماهانه روی محاسبه کلیک کنید. این ماشین حساب درواقع به شما کمک می‌کند که بهتر حوزه کاری خودتان را مشخص کنید. یعنی ببینید بر اساس میزان درآمدی که انتظار دارید بهتر است در چه حوزه‌ای تمرکز کنید.

همانطور که گفتیم سیستم کسب درآمد سودی دوطرفه دارد. مزایایی که بازاریابان از این طریق کسب می‌کنند کم نیست.

  1. خانگی بودن این کار از مهمترین مزیت‌های آن است.
  2. فرد بازاریاب بدون این که در ساخت و نگهداری محصولات مسئولیتی داشته باشد به فروش آن می‌پردازد و سود زیادی کسب می‌کند.
  3. از دیگر فواید این کار ساعت کاری منعطف است. در هر زمان و هر مکانی می‎توانید کارتان را انجام دهید؛ تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر متصل به شبکه اینترنت است.
  4. همکاران فروش مانند کارمندان دولتی کاری روتین ندارند. درآمد آن ها رابطه‌ای مستقیم با میزان تلاش آن‌ها دارد؛ پس بدانید که هرچه بیشتر تلاش کنید به سود بیشتری می‌رسید.
  5. در این کار شما خودتان رییس خودتان هستید و کسی به شما دستور نمی‌دهد.
  6. برای شروع این کار نیاز به سرمایه اولیه هنگفت ندارید.
  7. اگر برای شرکت‌هایی مانند شرکت‌های آرایشی و بهداشتی کار می‌کنید و برای آن شرکت بسیار مفید باشید ممکن است امتیاز امتحان محصولات را مجانی به شما بدهند.

آموزش ثبت نام در سیستم کسب درآمد دیجی کالا

برای ثبت نام در سیستم کسب درآمد مراحل زیر را طی کنید.
۱- ابتدا نام کاربری خود را به انگلیسی درج کنید. (در انتخاب نام کاربری خود دقت کنید زیرا امکان تغییر نام کاربری پس از ساخت حساب کاربری وجود ندارد. از علامت ها در نام کاربری استفاده نکنید.)
۲- نوع همکاری خود را انتخاب کنید.
*همکار در فروش: در صورتی که قصد معرفی و بازاریابی محصولات را در سایت، وبلاگ، شبکه های اجتماعی و یا سایر مجاری تبلیغاتی را دارید این گزینه را انتخاب کنید.
*شبکه تبلیغاتی: در صورتی که صاحب شبکه تبلیغاتی هستید این گزینه را انتخاب کنید.
۳- رمز عبور خود و تکرار آن را در فیلد های مورد نظر وارد کنید.( رمز عبور شما باید شامل یک حرف بزرگ، یک حرف کوچک و عدد باشد.)
۴- نام و نام خانوادگی خود را در فیلد های مورد نظر وارد کنید.
۵- آدرس پست الکترونیک و  کد ملی خود را وارد کنید. ( در وارد کردن صحیح کد ملی خود دقت کنید زیرا امکان تغییر کد ملی پس از ثبت نام وجود ندارد.)
۶- وضعیت حقوقی یا حقیقی حساب خود را انتخاب کرده و پازل سیستم امنیتی را تکمیل کنید.
۷- پس از مطالعه قوانین استفاده از سامانه همکاری در فروش گزینه را تایید کرده و بر روی تکمیل ثبت نام کلیک کنید.
تبریک ثبت نام شما در سیستم کسب درآمد دیجی کالا با موفقیت انجام شد و ایمیل فعال سازی به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال شد. با کلیک بر روی لینک فعالسازی در ایمیل می توانید وارد حساب کاربری خود در سیستم کسب درآمد شوید.

ویرایش پروفایل کاربری

بعد از اینکه ثبت نام شما کامل شد وارد پیشخوان سیستم کسب درآمد دیجی کالا می‌شوید. اما قبل از آن باید برای تکمیل ثبت نام خود پروفایل خود را ویرایش کنید.
برای ویرایش پروفایل خود به صورت زیر عمل کنید:
از منوی دست راست و کلیک بر روی علامت چرخ‌دنده
یا از منوی بالا دست چپ و کلیک بر روی نام خود و انتخاب پروفایل من

وضعیت حقوقی

اگر از طرف یک شرکت یا نهاد حقوقی ثبت نام می‌کنید گزینه حقوقی و در غیر این صورت گزینه حقیقی را انتخاب کنید. برای درخواست تسویه حساب شماره کارت بانکی، شماره شبا و کد ملی خود را وارد کنید. برای تایید حساب خود لازم است، تصویر کارت ملی خود را بارگذاری کنید. بعد از پر کردن موارد روی ویرایش کلیک کنید.

تغییر گذرواژه

در قسمت سمت چپ اطلاعات کاربری می‌توانید کلمه عبور خود را تغییر دهید.

پیشخوان

در قسمت پیشخوان می‌توانید آمار کلی مربوط به تمامی سایت‌های خود را مشاهده کنید.

وضعیت کاربران

سشن‌های جدید: این مورد تعداد کل بازدیدکنندگان جدید که از طریق سایت شما وارد دیجی کالا شده باشند را نمایش می‌دهد. (ممکن است در یک تاریخ به خصوص، یک بازدید کننده دوبار از طریق سایت شما از دیجی کالا بازدید کند.)

بازدیدکنندگان جدید: این مورد تعداد کل بازدیدکنندگان جدید غیر تکراری را نمایش می‌دهد.

نرخ نمایش محصولات: این مورد مشخص می‌کند که کل محصولات شما به طور متوسط چقدر دیده شده است.

درآمد و فروش قطعی و غیر قطعی: این موارد به شما می‌گوید که درآمد قطعی و غیر قطعی شما چقدر است.

*درآمد قطعی یعنی خرید انجام شده اما برای اطمینان از اینکه خرید واقعی بوده و مرجوع نشده ۱۴ روز بعد وضعیت قطعی یا غیرقطعی آن مشخص خواهد شد و در صورتی که مرجوع نشده باشد درآمد شما قطعی خواهد شد.

تیکت‌های پشتیبانی: آمار مربوط به سوالات شما از پشتیبانی سیستم

محصولات: آمار مربوط به محصولات شما، محصولاتی که به سیستم اضافه شده‌اند و تعداد کل محصولات موجود در سیستم کسب درآمد دیجی کالا.

پرفروش‌ترین محصولات: در این قسمت می‌توانید محصولات پرفروش دیجی‌ کالا که از طریق سیستم کسب درآمد دیجی کالا فروخته شده را مشاهده کنید.

از قسمت سمت چپ می‌توانید آمار مربوط به تعداد نمایش و کلیک بر روی لینک‌های بازاریابی خود را به صورت نموداری ببینید.

وب‌سایت‌ها

برای مشاهده، ثبت و ویرایش وب‌سایت‌های خود از منوی سمت راست یا بالا وب‌سایت‌ها را انتخاب کنید.
در این قسمت لیست تمامی وب‌سایت‌های شما به همراه مشخصات آن‌ها نمایش داده می‌شود.
در این قسمت می‌توانید وب‌سایت خود را ثبت کنید. پس از ثبت وبسایت خود باید منتظر تایید مدیریت باشد.

برای ثبت وبسایت به صورت زیر عمل کنید:
در قسمت اول نام سایت یا شبکه اجتماعی خود را بنویسید.
در قسمت دوم آدرس سایت یا شبکه اجتماعی خود را وارد کنید.
از گزینه بعدی نوع وبسایت خود (خبری یا فروشگاهی) را انتخاب کنید.

وبسایت خبری یعنی اینکه سایت شما از نوع وبلاگی است و در آن به بررسی محصول می‌پردازید و سایت فروشگاهی یعنی شما قصد دارید سایت خود را به صورت فروشگاهی راه‌اندازی کرده و به جای کالاهای خود، از کالاهای موجود در دیجی کالا استفاده کنید.

از گزینه آخر تعیین کنید که آیا می‌خواهید در سایت فعالیت کنید یا در شبکه‌های اجتماعی.

مدیریت لینک ها

در قسمت مدیریت لینک‌ها می‌توانید لینک‌های ایجاد شده از قسمت پروموشن‌ها یا دیگر لینک‌هایی که خودتان ایجاد می‌کنید، مدیریت کنید.

برای ثبت لینک به صورت زیر عمل کنید:

در قسمت ثبت لینک، سایت خود را وارد کنید. فروشگاه دیجی کالا را انتخاب کنید. بعد یک عنوان برای لینک خود وارد کنید. (این عنوان به جستجوهای بعدی شما در قسمت لینک‌های ثبت شده کمک می‌کند. این عنوان می‌تواند نام محصول مورد نظر باشد.)

اگر توسعه دهنده نیستید، گزینه توسعه دهنده را بی خیال شوید و لینک خود را وارد کنید و روی دکمه ثبت کلیک کنید.

لینک مورد نظر ایجاد شده و از ستون آدرس کوتاه شده جدول لینک‌های ثبت شده می‌توانید لینک خود را کپی کرده و در جای دلخواه از سایت یا متن خود به کار ببرید.

پروموشن‌ها

در این قسمت می توانید پروموشن های دوره ای دیجی‌ کالا را ببینید. پروموشن ها درواقع تخفیف های دوره ای هستند که به مدت محدودی اجرا می شوند.

در این قسمت می توانید بسته به موضوع وبسایت خود پروموشن مورد نظر را به صورت بنر در اندازه های مختلف انتخاب کرده و در سایت خود استفاده کنید.

برای دریافت و تنظیمات کد بنر هر پروموشن در ستون آخر جدول روی {;} کلیک کنید.

محصولات دیجی‌ کالا

در این قسمت می‌توایند محصولاتی که برای سیستم کسب درآمد دیجی‌ کالا در نظر گرفته شده را ببینید. در این قسمت می توانید محصولات متنوع دیجی کالا را مشاهده کنید. از نوار بالایی این لیست میتوانید محصولات را بر اساس پارامترهای مختلف (جدیدترین و قدیمی ترین، محبوب ترین و…) فیلتر کنید.

[تعداد: 2 امتیاز: 5]

تلگرام بیگ والت؛ تحلیل و بررسی روش‌های کسب درآمد + تازه‌ترین اخبار کسب و کارها
کانال تلگرام گروه تلگرام

برچسب ها
Newsletters

✉ خبرنامه


با عضویت در خبرنامه، برترین مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید!

همین الان ایمیل خود را ثبت کنید و کسب درآمد را شروع کنید.

تعداد علاقه‌مندانی که تاکنون عضو خبرنامه ما شده‌اند:

2189 نفر

Newsletters

نظرات کاربران

  اشتراک در  
اطلاع از
دکمه بازگشت به بالا
بستن