بازاریابی و فروشمقالات آموزشی

قانون 70/30 در بازاریابی مدرن چیست؟

قانون ۷۰/۳۰ بازاریابی

قانون 70/30 بازاریابی

معمولاً فروشنده‌ها خیلی حرف می‌زنند. اما فروشنده‌ی خوب، سؤال‌های خوب و گزیده می‌پرسد.

شما باید به عنوان یک فروشنده، ۷۰ درصد (70%) گوش کنید و ۳۰ درصد (30%) سوال کنید. کار شما فقط کمک به مشتری است. تنها فروشنده‌های ضعیف هستند که زود قیمت می‌دهند. در یک گفت‌وگوی خوب، مشتری خودش قیمت را می‌پرسد.

در قانون 70/30 شما ابتدا باید محصولات خود را بطور کامل به مشتری معرفی نمایید و وقتی مشتری با رفتارش به شما « نه » میگوید، فروش را متوقف نکنید و جبهه گیری نکنید. در واقع مشتری شما را دعوت می کند به اینکه اطلاعات بیشتری درباره محصولات در اختیارش بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید 🙂
[votes: 0 Rating: 0]

جدیدترین اخبار و اطلاع رسانی‌ها در کانال تلگرام ما

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن