کسب درآمد اینترنتی

نرم افزار CRM دیدار افزایش 300% فروش

300% افزایش فروش توسط نرم افزار CRM

نرم افزار CRM سی آر ام دیدار کلمه CRM مخفف Customer relationship management یک روش و راهکار برای مدیریت تعاملات یک شرکت یا مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه (فرصت ها) می باشد, نرم افزار سی آر ام با تکیه بر داده های ثبت شده در نرم افزار سی آر ام دیدار با هدف افزایش فروش و تکرار خرید مشتریان, سعی می کند ارتباط کسب و کار را با مشتریان خود بهبود بخشد.

نرم افزار CRM دیدار

تمام تعاملات کارمندان فروش و پشتیبانی با مشتریان از قبیل تلفن, ایمیل, ارتباط از طریق وب سایت, پیامک و جلسه حضوری نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ثبت می شود و این باعث به وجود آمدن یک پایگاه داده ای متمرکز از تمام اطلاعات مشتریان و تعاملات با ایشان می شود.

یکی از ویژگی های مهم نرم افزار فروش کاریز فروش یا (sales pipeline) در این بخش فرصت ها به عنوان مواد اولیه کاریز فروش وارد شده و مشتریان از مرحله آخر کاریز خارج می شوند, کاریز فروش با سریع کردن, دقیق کردن و منظم کردن پیگیری ها علاوه بر آن با قابل سنجش کردن خیلی از شاخص های کلیدی مراحل فروش میزان تبدیل فرصت به مشتری را تا 300 درصد می تواند افزایش دهد.

تحقیقات مختلف نشان می دهد برگشت سرمایه نرم افزار های سی آر ام بیش از 7 می باشد و بیش از 60 درصد شرکت های کوچک در دنیا از CRM ابری استفاده می کنند.

دیدار هم یک نرم افزار سی آر ام ابری می باشد که شما می توانید با یک آموزش نیم ساعته و شروع استفاده از آن فروش تان را متحول کنید.

تاریخچه نرم افزار CRM دیدار

داستان دیدار didar از سال 90 شروع شد و ما چند ماه بعد از خروجی های اولیه شروع به استفاده از این محصول در شرکت خودمان کردیم، هر چیزی که نیاز ما را به خوبی برطرف نمی کرد دوباره ساختیم، اگر باز خروجی مطلوب نبود باز دوباره ساختیم و کم کم آن محصول دوست داشتنی که رویا کرده بودیم از آب و گل در می آمد پس تصمیم گرفتیم تجربه استفاده از آن را با دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذاریم و ببینیم آیا این نرم افزار برای دیگران هم به خوبی ما کار می کند؟ پس از مهرماه 93 این کار را کردیم و دیدار را در اختیار چند ده شرکت قرار دادیم، اغلب آنها با ما هم عقیده بودند، دیدار به خوبی کار می کرد.
امروز دیدار در اختیار همه شرکت های کوچک و متوسط ایرانی ست، شما هم می توانید در 5 دقیقه یک گام بزرگ در کسب و کار خود بردارید و صاحب یک CRM دوست داشتنی شوید.

مزایای نرم افزار Crm چیست؟

نرم افزار crm مزایایی دارد که می توان از بین آنها به عدم فراموشی وظایف عدم فراموشی مشتری دسترسی سریع به تاریخچه فعالیت های مشتری لذت و رضایت از کار مدیریت وظایف عدم نیاز به حضور دانمی مدیر در شرکت امکان ایجاد رقابت در کارمندان و بهبود کیفیت کار آنها با ویژگی gaming و بسیاری ویژگی های فردی و تخصصی دیگر اشاره کرد.

6 گام برای انتخاب درست نرم افزار CRM

خرید نرم افزار CRM

گام اول: هدف خود را برای خرید CRM تعیین کنید؟

هدف دقیق خود را از خرید این نرم افزار مشخص کنید، جدا از این موضوع این ماجرا در هر خرید دیگری اگر رعایت شود، شما انتخاب هوشمندانه تری انجام داده اید، از خرید یک گوشی موبایل گرفته تا یک ماشین تا یک خانه آیا می خواهید به وسیله نرم افزار CRM اطلاعات مشتریان، سرنخ ها و فرصت های خود و تعاملات کارمندان فروش تان را با آنها در یک جا به صورت متمرکز داشته باشید؟ آیا می خواهید CRM به کارمندان شما انگیزه بیشتر برای فروش و همکاری تیمی ایجاد کند؟ آیا می خواهید بدانید هر کدام از کارمندان فروش شما پیگیری ها خود را به شکل درستی انجام میدهند؟ آیا می خواهید بدانید که نرخ تبدیل زنگ خور به مشتری هر کدام از فروشندگان تان چقدر است؟ آیا می خواهید اگر روزی یکی از کارمندان فروش شما از شرکت رفت، مشکلی برای شما پیش نیاید؟ استعداد یادگیری کارمندان شما چقدر است و چقدر می خواهید نرم افزار ساده باشد؟ آیا می خواهید یک مراقبت جدی از مشتریان خود داشته باشید، مثال مطمئن شوید که با هر مشتری یک بار در هفته صحبت می شود ؟ به دنبال چه شاخص هایی در بخش فروش هستید؟

در این مرحله بسیار مهم است که شما نیازمندی های دقیق خود و اهداف دقیق تر خود را از CRM مشخص کنید. وقتی که اهداف و نیازهای خود را مشخص کردید آنها را لیست کنید، سعی کنید چند بار این اهداف و نیازمندی های را هرس کنید، در هر ردیف از این لیست این سوال را از خودتان بپرسید؟ این واقعا هدف من است و آیا این یکی نیازمندی واقعی برای من است؟ آیا می توانم حذف ش کنم ؟ همه می دانیم درختان خوب هرس شده میوه های درشت تر و خوشمزه تری را تولید می کنند.

گام دوم: یک تصمیم بسیار مهم، نرم افزار با پرداخت ماهیانه (CRM Cloud) یا نرم افزار یک بار خرید (Premise On)

در سال 2008 فقط 12 درصد نرم افزارهای خریداری شده در دنیا از نوع نرم افزارهای با پرداخت ماهیانه بود و 88 درصد نرم افزارهای یک بار خرید بودند، این عدد در سال 2014 تقریبا برعکس شد یعنی 87 درصد نرم افزارهای خریداری شده با پرداخت ماهیانه بودند و فقط 13 درصد نرم افزارهای یک بار خرید بودند.

گام سوم: به آنهایی بیشتر پول بدهید که به شما امکانات کمتری می دهند

بعد از دو گام اول شما دانش درستی برای انتخاب نرم افزار CRM مورد نیاز خود خواهید داشت حتما شما هم از آن آبمیوه گیری های چند ده کاره یکی در انبار خانه خود دارید و یک آب پرتقال گیری یک کاره فعال روی کابینت آشپزخانه تان ماجرا ساده است، ابزارهای که امکانات کمتر را با کیفیت بهتر ارائه می کنند، خیلی خیلی بیشتر استفاده می شوند و ابزارهای که امکانات بیشتر دارند خیلی بیشتر جذابیت برای خرید ایجاد می کنند.

گام چهارم: هر چقدر نرم افزار ساده تر احتمال موفقیت ش بیشتر

هر نرم افزاری را که می خواهید خرید کنید از فروشنده آن سوال کنید چقدر طول می کشد تا نرم افزار را به کارمندان فروش آموزش داد؟ اگر این زمان از نیم ساعت بیشتر بود، باید در خرید آن نرم افزار تعلل کنید. CRM قرار است در بخش هیجان انگیز و شلوغ فروش استفاده شود، اگر ساده نباشد قابل استفاده نخواهد بود، این نرم افزار قرار است کار کارمندان فروش را کمتر کند و زمان آنها را برای فروش بیشتر آزادتر، اگر ساده نباشد این اتفاق نخواهد افتاد پس دقت کنید به سراغ نرم افزار بروید که به شکل قابل توجهی ساده باشد.

گام پنجم: نسخه آزمایشی نرم افزار را با جدیت امتحان کنید

خوب در این گام احتمالا شما نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب کرده اید.
عجله برای خرید نکنید اول امتحان کنید
room Show ها برای همین منظور درست شده اند، شما محصولی که می خواهید بخرید را قبل از
خرید امتحان کنید
نکته جالبی در نرم افزارهای CRM وجود دارد هر چقدر هم شما روند درستی را در انتخاب طی کنید
اگر آن را به شکل واقعی استفاده نکنید، متوجه کارایی آن نخواهید شد.
نرم افزارهای با پردازش ابری این امکان را به شما می دهند تا آنها را امتحان کنید
اما نکته مهم این است در دوره آزمایشی به صورت واقعی از نرم افزار استفاده کنید! شما اگر به شکل
واقعی استفاده کنید، واقعا متوجه کارایی یا عدم کارایی نرم افزار خواهید شد.

گام ششم: همه باید بدانند که زمانی کار انجام شده که در CRM ثبت گردیده است

خوب در این مرحله این شعار را در بین همکاران خود ماندگار کنید: زمانی کاری انجام شده به حساب خواهد آمد که در CRM ثبت شود! سوخت اصلی موتور همه CRM ها یادداشت ها و معاملاتی است که همکاران شما ثبت می کنند و همه می دانیم که موتور بی سوخت شما را به هیچ مقصدی نخواهد رساند ممکن است چند روز اول این موضوع برای همکاران شما سخت باشد مثال خیلی ها بگویند خیلی وقت ما را می گیرد، وای یعنی باید همه چیز را یادداشت کنیم و …سوال مهم این است اگر چیزی ثبت نشود چگونه می خواهد پیگیری شود؟ چند هفته که گذشت همه تیم فروش به شما خواهند گفت که دیگر بدون CRM نمی توانند.

0 0 رای
به این مقاله امتیاز دهید

miladmilan

موسس و مدیرعامل بیگ والت ✍ miladmilan1@ آیدی تلگرام در حال حرکت به سمت جلو با تمام ❤
مشترک شدن
اطلاع از
guest
0 پرسش و پاسخ کاربران
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x