بازاریابی شبکه‌ایکسب درآمد اینترنتی

نیوشانیک newshanik بازاریابی شبکه‌ای برای بانوان ایران زمین

دمنوش نیوشا

شرکت پارس (نیوشانیک) یکی از قدیمی‌ترین شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران است که در سال 1391 که به فاصله کوتاهی از قانونی شدن فعالیت بازاریابی شبکه ای موفق به کسب مجوز از مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور گردید و تحت شماره 425800 در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. احمد عیوضی، فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی از دانشگاه تهران، با پیشینه ای آمیخته از تدریس و تجارت، نیوشانیک را با هدف فروش مستقیم محصولات شرکت نیوشاداریان تاسیس نمود. این شرکت بر اساس تبصره 2 ماده 5 قانون نظام صنفی کشور موفق به اخذ پروانه کسب دائم به شماره 0426924780 گردیده است.

سایت رسمی

 کد ملی معرف: 0820269808
شما با ایجاد یک کانال تلگرام و اینستاگرام می توانید درآمد خوبی داشته باشید.

پارس نيوشا نيک
وضعيت فعاليت شرکت: فعال
مديرعامل: آقاي احمد عيوضي
تاريخ صدور: 1394/09/9
شماره مجوز: 0426924780 به مدت 5 سال (تا تاريخ 9/09/99)
آدرس: تهران – جمالزاده شمالي – کوچه شيرزاد – پلاک 25
تلفن: 66566256

بررسی نیوشانیک newshanik

نیوشانیک نماینده انحصاری عرضه و فروش محصولات سهامدار و شرکت مادر خود، نیوشاداریان، است که بجای اینکه محصولات “نیوشا” را از روش های مرسوم ارائه کند، از روش بازاریابی شبکه ای برای ارائه محصولات استفاده می کند و از این طریق، هم محصولات را به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و هم فرصت ویژه و ممتازی از کسب درآمد و کارآفرینی برای نمایندگان خود فراهم می کند.

شرکت نیوشاداریان

شرکت نیوشاداریان در سال 1385 با موضوع فعالیت تولید، بسته بندی و توزیع انواع مواد غذایی تحت شماره 291973 در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. احمد عیوضی، رئیس هیات مدیره نیوشاداریان، متعلق به نسل سوم خانواده «دریانی» است که در تولید و تجارت چای در ایران پیشینه ای 80 ساله دارند. با توجه به این سابقه دیرین، نیوشاداریان فعالیت خود را با تولید و توزیع چای سیاه شروع کرد و در سال های نخست عمده محصولات شرکت انواع چای بود، اما در حال حاضر نیوشاداریان علاوه بر اینکه به پشتوانه این ریشه تاریخی و با استفاده از راهکارهای خلاقانه، انواع گوناگون نوشیدنی های سلامت را تولید کرده و گستره فعالیت خود را به نحو چشمگیری توسعه داده است، در دو زمینه صادرات و واردات مواد اولیه و همچنین حمل و نقل نیز فعالیت قابل توجهی دارد.

محصولات تولیدی نیوشاداریان

امروز سبد محصولات تولیدی نیوشاداریان گستره وسیعی از انواع چای های سبز و سیاه مخلوط با ادویه ها و گیاهان طبیعی، دمنوش های گیاهی و همچنین پودرهای قهوه است که با برند تجاری «نیوشا» تولید می شوند. این محصولات در سطح فروشگاه ها یافت نمی شوند و فقط به شکل مستقیم از طریق شبکه توزیع بازاریابی شبکه ای نیوشانیک و نمایندگان مستقل آموزش دیده به مصرف کنندگان معرفی و ارائه می شوند. کارخانه بسته بندی نیوشاداریان واقع در شهرک صنعتی نصیرآباد تهران مجهز به مدرن ترین دستگاه های اختلاط، فرآوری و بسته بندی در اشکال و اوزان مختلف است. در این کارخانه، مواد اولیه تهیه شده از کشاورزان داخلی و خارجی جمع آوری گردیده و پس از کنترل های کیفی و کمی لازم و اطمینان از اینکه این مواد اولیه بهترین و مرغوب ترین کیفیت ممکن را دارند، نسبت به خشک سازی و فرآوری آنها اقدام می گردد و سپس واحد تولید نیوشاداریان با اختلاط و فراوری مواد اولیه بر اساس اصول علمی، محصولاتی طبیعی با طعم دلچسب و در عین حال اثربخش تولید می کند. امروز محصولات «نیوشا» جایگاه ویژه و منحصر به فردی در بین مردم پیدا کرده و سهم قابل توجهی از بازار نوشیدنی ها را به دست آورده است.

یکی دیگر از زمینه های فعالیت نیوشاداریان، توزیع خرده بار از طریق اداره و توسعه یک ناوگان اختصاصی حمل و نقل تحت عنوان «ندکس» است. «ندکس» با بیش از 600 پرسنل اجرایی و اداری در سراسر ایران، محصولات فروخته شده را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نمایندگان فروش یا مشتریان آنها می رساند.

بازاریابی شبکه‌ای نیوشانیک برای بانوان ایران زمین

نیوشانیک در واقع یک کسب و کار پیش آماده است که یک فرصت شغلی غیر استخدامی پاره وقت یا تمام وقت را در اختیار افراد جامعه علی الخصوص بانوان و جوانان قرار می دهد تا بدون نیاز به سرمایه اولیه، تجارت های کوچک و بزرگ خود را در این بستر بسازند. نیوشانیک، کسب و کاری آموزش محور است و نمایندگان در ابتدا باید مهارت های اجرایی و ذهنی لازم برای موفقیت در این حرفه را از حامیان و مربیان خود بیاموزند و به کار ببرند و سپس با آموزش این مهارت ها به زیرمجموعه های تحت حمایت خود، سازمان فروش خود را بسازند.

نمایندگی فروش محصولات نیوشا

نیوشانیک با فراهم کردن بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری لازم، این امکان را به نمایندگان فروش خود می دهد تا به شکلی عادلانه و در عین حال نامحدود، براساس طرح درآمدزایی خاص و ویژه نیوشانیک، از فروش محصولات توسط خود و اعضاء سازمان خود درآمد کسب کنند. با اینکه نیوشانیک یک بنگاه تجاری است، اما همیشه نگاه ویژه ای به مسئولیت های خود نسبت به جامعه و مردم دارد و بر اساس همین مسئولیت پذیری اجتماعی، طی سالهای گذشته بارها با مشارکت نمایندگان و مربیان نیوشانیک، به شیوه های خلاقانه و در عین حال موثر، حمایت و همبستگی خود را از اقشار مختلف جامعه اعلام کرده است. از جمله برگزاری کمپین های سراسری خیرخواهانه در راستای همبستگی و حمایت از بیماران ام.اس که با همکاری جامعه حمایت از بیماران ام.اس ایران که در سال های گذشته به مرحله اجراء درآمده است.

لیست محصولات شرکت نیوشا

مخلوط چای های سبز

چای گزنه و برگ زیتون کیسه ای نیوشانیک
چای نعناع فلفلی کیسه ای
چای سبز و بهارنارنج کیسه ای
چای لیمو کیسه ای
چای رزماری و گل محمدی کیسه ای
چای سبز و زوفا کیسه ای
چای سیب ترش کیسه ای
چای به لیمو کیسه ای
مخلوط چای سبز و نعناع فلفلی کیسه ای مثلثی
دمنوش راز سلامتی کیسه ای مثلثی
چای آلوورا و عسل کیسه ای
چای جنسینگ و عسل کیسه ای

مخلوط چای های سیاه

چای ارل گری کیسه ای
چای نعنا کیسه ای
چای زنجبیل کیسه ای
چای بادرنجبویه کیسه ای
چای دارچین کیسه ای
چای آلبالویی کیسه ای
چای بهارنارنج کیسه ای
چای پرتقالی کیسه ای
چای معطر تمشک آبی کیسه ای
چای هل کیسه ای
چای توت فرنگی کیسه ای
چای سیاه شکسته و دارجیلینگ کیسه ای مثلثی
چای وانیل کیسه ای
چای ماسالا
چای زعفرانی کیسه ای
چای کرن بری کیسه ای

پودر های قهوه و شکلات فوری

کافی میکس 2 در 1 خامه

دمنوش ها

دمنوش شنبلیله و گزنه و گشنیز کیسه ای
چای ترش کیسه ای
دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای
دمنوش خارمریم و شاه تره و کاسنی کیسه ای
دمنوش به کیسه ای مثلثی
دمنوش حس خوب زندگی کیسه ای مثلثی
دمنوش معجون رویایی کیسه ای مثلثی
دمنوش ریزمیوه های قرمز
دمنوش مخلوط میوه های استوایی

پک های مناسبتی

چای های خالص
چای خالص کیسه ای (لفاف آلومینیومی)
چای سبز کیسه ای
چای سبز 350 گرمی

ملزومات تبلیغاتی
پک 50 تایی لیوان کوچک
کاتالوگ فارسی محصولات
پک 10 تایی نایلون آبی کاربنی بزرگ
ساک دستی قابل بازیافت نارنجی
ساک دستی قابل بازیافت سبز
کاتالوگ لاتین محصولات
میکس باکس
جعبه لوکس پذیرایی صورتی

انواع کسب درآمد از سیستم نیوشانیک

فرصت درآمدزایی

طرح پرداخت پلکانی گروهی نیوشانیک

بر اساس طرح پرداخت پلکانی گروهی نیوشانیک، توزیع کنندگان و حامیان –  با ثبت حداقل 1.000.000 ريال فروش شخصی – از فروش محصولات توسط خود و اعضاء گروه خود بین 2% تا 23% (بر مبنای قیمت با احتساب تخفیف محصولات) پورسانت دریافت می ­کنند. این طرح به حامیان این امکان را می­ دهد که نسبت به تفاضل ضریب درآمدی خود و ضریب درآمدی زیرشاخه­ های زیرین پورسانت عملکرد دریافت کنند.

با سرگروه* شدن یک نماینده، اختلاف ضریب درآمدی او و مربی* اش به صفر می رسد (0 = 23 – 23). در این وضعیت، مربیان سرگروه جداشونده از فروش زیرشاخه­ های او، بر اساس ساختار طرح پرداخت پلکانی گروهی، پورسانت عملکرد دریافت نمی­ کنند. در چنین حالتی طرح پاداش های مدیریت گروهی نیوشانیک برای حمایت از مربیان پیش­ بینی شده است. به موجب این طرح، همه مربیان سطوح بالایی سرگروه، به شرط واجد شرایط بودن، می ­توانند از پاداش­ های مدیریت گروهی بهره­ مند شوند.

پاداش های مدیریت گروهی نیوشانیک

پاداش ­های مدیریت گروهی در پایان هر ماه به مربیان نقره ­ای و طلائی* که در بالای سرگروه قرار گرفته­ اند، پرداخت می­ گردد. این پاداش­ ها بر اساس ساختاری که در زیر توضیح داده شده است، همیشه از پایین به بالا محاسبه خواهند شد. برای محاسبه میزان این پاداش همیشه باید از نخستین سرگروهی که حجم فروش جدا نشده ­اش به 500.000.000 ریال رسیده است، شروع کنید. در این ساختار، 5% حجم فروش هر گروه جداشونده به عنوان پاداش اولیه آزاد می ­شود و در ادامه بر اساس یک ساختار بالارونده معین میان مربیان واجد شرایط سطوح بالایی توزیع می­ گردد.

ساختار بالارونده پاداش ­های مدیریت گروهی، با 5% حجم فروش گروه جداشونده آغاز می شود اما در ادامه 5% حجم فروش سطوح بالایی هم به این حجم افزوده می­ شود. بر این اساس همه مربیانی که دارای گروه جداشونده در سازمان شان هستند، به نحوی از پاداش مدیریت گروهی بهره­ مند می ­شوند. این پاداش­ ها بر اساس 3 حالت زیر میان مربیان سطوح بالاتر توزیع می ­شود:

1. مربیان دارای یک زیر شاخه جدا شونده (تک گروهه)

1-1. اگر حجم فروش جدانشده مربی تک گروهه از حجم فروش جداشده او بیشتر باشد، مربی کل پایه پاداش را به عنوان پاداش مدیریت گروهی دریافت خواهد کرد و 5% حجم فروش جدانشده خودش را به عنوان پایه پاداش به مربی بالاسری منتقل خواهد کرد.

1-2– اگر حجم فروش جدانشده مربی تک گروهه از حجم فروش جداشده او کمتر باشد، مربی کل پایه پاداش (حجم پاداش گروهی که از پایین به بالا آمده) را به عنوان پایه پاداش به مربی بالاسری منتقل خواهد کرد و 5% حجم فروش جدانشده خودش را به عنوان پاداش مدیریت گروهی دریافت خواهد کرد.

اگر گروه جداشونده، گروه جداشونده غیرمستقیم مربی بالاسری باشد و حد فاصل سرگروه تا مربی واجد دریافت پاداش مدیریت گروهی (نقره ای و طلائی) یک یا چند مربی برنزین قرار گرفته باشند، 5% حجم فروش جدانشده مربیان برنزین میانی هم به میزان پایه پاداش بالا آمده اضافه می گردد.

** در صورت وقوع شرط فوق، 5% حجم فروش جدانشده مربیان برنزین میانی (تا 7 مربی برنزین) به میزان پایه پاداش بالا آمده اضافه می گردد و از مربی برنزین میانی هشتم و بعد از آن پاداشی به بالا منتقل نخواهد شد.

2 – مربیان دارای دو زیر شاخه جدا شونده (دو گروهه)

2-1- اگر حجم فروش یکی از گروه های جدا شده مربی دو گروهه از 50% حجم فروش کل او بیشتر باشد، کل پایه پاداش بالا آمده از گروه قوی تر به عنوان پایه پاداش به بالا منتقل خواهد شد و مربی پایه پاداش بالا آمده از گروه ضعیف تر به علاوه 5% حجم فروش جدانشده خودش را به عنوان پاداش مدیریت گروهی دریافت خواهد کرد.

2-2- اگر حجم فروش هیچ یک از گروه های جدا شده مربی دو گروهه از 50% حجم فروش کل او بیشتر نباشد، پاداش بالا آمده از گروه ضعیف تر به علاوه 5% حجم فروش جدانشده خود مربی به بالا منتقل خواهد شد و مربی کل پاداش بالا آمده از گروه قوی تر را به عنوان حجم پاداش مدیریت گروهی دریافت خواهد کرد.

3 – مربیان دارای بیشتر از دو زیر شاخه جدا شونده

3-1- اگر حجم فروش یکی از گروه های جداشده فرد، از 50% حجم فروش کل او بیشتر باشد، پاداش بالا آمده از قوی ترین گروه به بالا منتقل خواهد شد و پایه پاداش بالا آمده از سایر گروه ها به علاوه 5% حجم فروش جدانشده خودش را به عنوان پاداش مدیریت گروهی دریافت خواهد کرد.

3-2- اگر حجم فروش هیچ یک از گروه های جداشده فرد، از 50% حجم فروش کل او بیشتر نباشد، پایه پاداش بالا آمده از ضعیف ترین گروه به علاوه 5% حجم فروش جدانشده اش به بالا منتقل خواهد شد و او کل پایه پاداش بالا آمده از سایر گروه ها را به عنوان حجم پاداش مدیریت گروهی دریافت خواهد کرد.

* چنانچه نماینده ای در یکی از شاخه های زیرین خود سرگروه داشته باشد، اما بنا به دلایلی به رتبه مربی نرسیده باشد، پاداش بالا آمده را دریافت نخواهد کرد و این پاداش به علاوه 5% حجم فروش جدانشده خود او به بالا منتقل خواهد شد و مربیان واجدالشرایطی که در جایگاه بالاتری از نماینده قرار گرفته اند، براساس ساختار بالارونده ای که توضیح داده شد، از این حجم پاداش استفاده خواهند کرد.

پاداش های مدیریت سازمانی

این پاداش مختص مدیران فروش و مربیان* بالاسری مدیر فروش است.
* منظور از مربی شخصی است که رده مربی نقره ای یا بالاتر داشته باشد. مربیان برنزین در این رده بندی قرار نمی گیرند.
میزان پاداش مدیریت سازمانی نیوشانیک 2% از حجم فروش کل مدیر فروش است. بر اساس ساختار این پاداش ها:
– هر مدیر فروش 1% از حجم فروش کل خود (معادل نیمی از پاداش های مدیریت سازمانی خود) را دریافت خواهد کرد.
– اولین شخص با رده مربی نقره ای یا بالاتر از آن در بالاسر مدیر فروش 0.5% از حجم فروش کل (معادل یک چهارم پاداش های مدیریت سازمانی مدیر فروش زیرین) را دریافت خواهد کرد.
– دومین شخص با رده مربی نقره ای و بالاتر در بالاسر مدیر فروش 0.5% دیگر از حجم فروش کل (معادل یک چهارم پاداش های مدیریت سازمانی مدیر فروش زیرین) را دریافت خواهد کرد.

پاداش های بنیانی

به موجب پاداش های بنیانی نیوشانیک هر بنیانگذار 2% از حجم فروش بنیانی خود را به عنوان پاداش بنیانی (NFB) دریافت خواهد کرد. این پاداش زمانی که بنیانگذار جدیدی در سازمان زیرین بنیانگذار ایجاد شود، با در نظر گرفتن قانون «حداقل سهم بنیانگذار»* به 2% حجم فروش جدانشده بنیانگذار جدید زیرین محدود می شود.
* قانون «حداقل سهم بنیانگذار»: اگر در زیر یک بنیانگذار (مثلاً A)، بنیانگذار دیگری (مثلاً B) ایجاد شود، پاداش بنیانی A از فروش گروه های قرار گرفته در سطوح زیرین B قطع می گردد و پاداش بنیانی A به 2% حجم جدا نشده B محدود می شود. در چنین حالتی به موجب قانون «حداقل سهم بنیانگذاران» اگر مبلغ پاداش تعلق گرفته به بنیانگذار اول یعنی A کمتر از 10.000.000 )حداقل سهم تضمین شده بنیانگذار از بنیان) باشد، مابه التفاوت پاداش دریافتی A تا 10.000.000 ریال (پاداش تضمین شده بنیانی) از پاداش بنیانی بنیانگذار دوم یعنی B کسر می شود و به حساب A منظور می گردد.

پاداش های اولیه راهبری

این پاداش ها فقط در صورتی که یک نماینده به رتبه راهبری نائل شده باشد، قابل پرداخت خواهد بود. در این حالت و بر اساس ساختار پاداش های راهبری نیوشانیک، هر راهبر (عادی، ارشد و ممتاز)، 1% از حجم فروش کل شاخه های خود را دریافت خواهد کرد.

چنانچه راهبر جدیدی در سازمان زیرمجموعه وی شکل بگیرد، هر کدام از دو راهبر می توانند 1 درصد از حجم فروش سازمان زیرمجموعه راهبر دوم را دریافت نمایند.

حال چنانچه تعداد راهبران موجود در یک خط از مجموعه، بیش از 2 نفر باشند، راهبر واقع شده در پایین ترین بخش سازمان 1 درصد از حجم فروش سازمان خود را دریافت می کند و 1 درصد باقیمانده پاداش راهبری به طور مساوی میان راهبرانی که در سطوح بالاتر از وی قرار گرفته اند توزیع می گردد.

پاداش های راهبری ارشد

بر اساس ساختار پاداش های راهبری ارشد نیوشانیک، هر راهبر ارشد 0/75 % از حجم فروش کل شاخه های خود را دریافت خواهد کرد.
چنانچه راهبر ارشد جدیدی در سازمان زیرمجموعه وی شکل بگیرد، این پاداش به طور مساوی بین هر دو راهبر ارشد توزیع می گردد و هر یک می توانند نیمی از این پاداش، معادل 0/375 درصد از حجم فروش سازمان زیرمجموعه راهبر دوم، را دریافت نمایند.
حال چنانچه تعداد راهبران ارشد موجود در یک خط از مجموعه، بیش از 2 نفر باشند، راهبر ارشد واقع شده در پایین ترین بخش سازمان نیمی از این پاداش (0/375 درصد از حجم فروش سازمان خود) را دریافت می کند و 0/375 درصد باقیمانده به طور مساوی میان راهبران ارشدی که در سطوح بالاتر از وی قرار گرفته اند توزیع می گردد.

پاداش های راهبری ممتاز

بر اساس ساختار پاداش های راهبری ممتاز نیوشانیک، هر راهبر ممتاز معادل‎ ‎‏0/25 % حجم فروش کل ‏‎(TSV)‎‏ ‏خود را تا جایی که راهبر ممتاز جدیدی ایجاد نشده باشد، دریافت خواهد کرد. این پاداش در نقطه ای که راهبر ‏ممتاز جدیدی ایجاد شود، قطع گردیده و به راهبر ممتاز جدید خواهد رسید.‏

[votes: 0 Rating: 0]

کانال تلگرام بیگ والت
برچسب ها
همکاری در فروش

میلاد دهقان

موسس و مدیرعامل بیگ والت ✍ [email protected] آیدی تلگرام در حال حرکت به سمت جلو با تمام ❤

نظرات کاربران

avatar
  اشتراک در  
اطلاع از
دکمه بازگشت به بالا
بستن