ورزش هایی که برای تقویت میل و رابطه جنسی مفیدند؟

ورزش یکی از ساده ترین راهکارها برای تقویت میل جنسی است

دوستان عزیز خوبه بدونید که برخلاف تصور غلط رایج ، ورزش کردن نه تنها راه گریز و فرار از میل و فشار جنسی نیست بلکه خوشبختانه ورزش کردن و خصوصا ورزش هایی که در این پست ازشون نام برده میشه یکی از ساده ترین راهکارها برای تقویت میل جنسی هستن و باعث بهبود رابطه جنسی زوجین میشن .بنابراین حفظ و بهبود سلامت جنسی یک دلیل خوب و مهم دیگه ست برای اینکه دست از کم تحرکی یا بی تحرکی تون بردارید و ورزش بکنید.

ورزش هایی که به شما کمک میکنن تا میل و رابطه جنسی بهتری داشته باشین:

۱- دو سرعت یا پیاده روی سریع

انجام کوتاه ورزش هایی با شدت بالا مثل دو سرعت بمدت ۱۰ دقیقه باعث بالا رفتن انرژی و میل جنسی شما میشن. همین طور پیاده روی سریع با بهبود و افزایش جریان خون از بروز اختلال نعوظ در مردها جلوگیری میکنه

۲- شنا کردن

تحقیقات جدید نشون داده که شنا کردن حداقل بمدت ۳۰ دقیقه و ۳ بار در هفته میل و قدرت جنسی مردها رو افزایش میده .
طوریکه مردهایی که بیشتر شنا میکردند در سن ۶۰ سالگی رابطه جنسی موفق و موثری داشتند در حالیکه مردهایی که کمتر یا اصلا شنا نمیکردند حتی در سن ۴۰ سالگی رابطه جنسی ناموفق و مشکل جنسی داشتند

۳- تمرینات کگل

این ورزش ماهیچه های کنترل کننده ادرار رو تقویت میکنه و هر کسی به راحتی میتونه در طول روز و در هر موقعیتی مثلا در حالت رانندگی، پشت میز، در حال تماشای تلویزیون و… این ورزش رو حداقل بمدت ۱۰ دقیقه در روز انجام بده
نکته مهمش اینه که مردهایی که تمرینات کگل رو انجام میدن میتونن نعوظ طولانی تری داشته باشن. همینطور این ورزش باعث میشه خانمها یا آقایون ارگاسم شدیدتر و بهتری رو تجربه بکنن

۴- یوگا

خانم هایی که ورزش یوگا انجام میدن خیلی راحت تر تحریک و ارگاسم میشن. همینطور یوگا به زن و شوهرها کمک میکنه که در رابطه جنسی پوزیشن های مختلف و متنوع رو به راحتی امتحان بکنن

۵- حرکات ایروبیک

ایرروبیک یا حرکات موزون هوازی یکی از روش های تمرینی برای کسب آمادگی جسمانی (هوازی) است و توانایی قلب و عروق و سیستم تنفسی را افزایش می دهد.

۶- تمرینات اسکات و لانژ

اسکات، حرکتی ساده و کلاسیک است که همیشه باید جزئی از تمرین هر ورزشکاری باشد. زیرا قدرت و عمل‌کرد عضلات پا را برای دویدن بهتر، بالا می‌برد. اسکات، عضلات چهارسر ران، جلوی ران، همسترینگ و عضلات اصلی برای خم شدن زانو را فعال می‌کند، که تمام این عضلات در هنگام دویدن شما را به جلو می‌رانند.

اگر در تلاش برای شکل دادن به قسمت پایین بدن خود ، افزایش بافت عضلانی ، گسترش قدرت و انعطاف پذیری باسن هستید ، با کمک این حرکت ورزشی می توانید به این اهداف دست یابید. با چند حرکت ساده و متنوع می توانید تناسب اندام داشته باشید. حرکت لانژ در دو سطح مبتدی و پیشرفته به کار می رود.

از رابطه خود لذت ببرید

♥ امتیاز شما
[votes: 0 Rating: 0]

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *