YESSS banner

BSFinance.biz - 6500% AFTER 90 DAYS
dellminer

dogeminers
UMO-Finance | Innovations

دانستنی‌های کسب و کارمقالات آموزشی

یوتیوبر کیست؟ و چگونه می‌توان YouTuber شد؟ + 10 یوتیوبر معروف پولساز

یوتیوبر معروف پول ساز

یوتیوبر YouTuber کیست و چگونه می شود یوتیوبر شد؟
از زمان اولین ویدیویی که در یوتیوب با عنوان “Me at the zoo” توسط یکی از بنیانگذاران یوتیوب، جاوید کریم در سال 2005 منتشر شد، یوتیوب تبدیل به دومین وب سایت پربازدید جهان شده است. بنابراین هزاران کاربر در این پلتفرم فعالیت می کنند که در این بین بخش بزرگی از آن ها ویدیو های جذاب در این پلتفرم قرار می دهند که به آن ها یوتیوبر یا اینفلوئنسر یوتیوب می گویند.

www.youtube.com

این پلتفرم به اشتراک گذاری ویدیو ادعا می کند که بیش از 1.5 میلیارد کاربر فعال از سراسر جهان دارد و بنابراین بسیاری سعی دارند تا به یک یوتیوبر موفق تبدیل شوند تا از این شبکه کسب درآمد کنند.

روند رشد یوتیوبرها در یوتیوب

از آن جایی که بسیاری از مخاطبین کم کم بی خیال تلویزیون و سایر روش های سرگرم کننده سنتی می شوند و به شبکه های اجتماعی، کانال های آنلاین و… روی می آورند، یوتیوب میلیون ها کاربر فعال جذب کرده است که روزانه بیش از 4 میلیارد ویدیو تماشا می کنند که در ماه چیزی بیش از 6 میلیارد ساعت در ماه می شود.

در این میان یوتیوبر ها نقش مهمی در زمینه رشد استفاده از یوتیوب دارند چرا که با قراردادن ویدیو و محتوای جذاب در این شبکه که سرگرم کننده و هم معتبر است، مخاطبین بسیاری را جذب می کنند.

همکاری شرکت ها با YouTuber ها

وابستگی که کاربران امروزی به اینفلوئنسر های یوتیوب دارند، باعث می شود که ویدیو هایی که آن ها به اشتراک می گذارند همیشه پر بازدید باشد و این می تواند برای صاحبان برند ها فرصتی برای نمایش محصولات و خدماتشان باشد.

بسیاری از یوتیوبر ها به روش های مختلف تبلیغات سایر برند ها را انجام می دهند. برای مثال ویدیو های بررسی یک کالا از ابتدای خرید (آنباکسینگ)، ویدیو های بیان تجربیات استفاده و…

چنین ویدیو هایی با توجه به این که مفهومی فراتر از یک تبلیغ ساده را دنبال می کنند، بازگشت سرمایه بیشتری برای برند ها دارد و برای همین هم برند ها سعی می کنند تا خدمات خود را از طریق این افراد معرفی کنند.

نحوه تبدیل شدن به یوتیوبر حرفه ای

  1. تعریف خود را از موفقیت مشخص کنید و به یادتان بسپارید.
  2. محتوا و اهداف کانال خود را گسترش دهید.
  3. روی جزئیات برنامه خود کار کنید.
  4. مطمئن شوید که صفحه کانال شما جذاب باشد
  5. به بحث سئو کانال خود نیز اهمیت بدهید
  6. پیوسته به کار خود ادامه دهید.
  7. به سمت هدف خود گام بردارید.
  8. با تخصصی که دارید به کار ادامه دهید.
  9. ارتباطات خود را با کاربران به خوبی مدیریت کنید.
  10. از طریق یک وب سایت معروف تبلیغات کنید.
  11. از آمار ها تجربه کسب کنید.
  12. .سعی کنید به مسائل مهم تخصص خود بپردازید.
  13. .به نظرات دیگران درمورد ویدیوی خود اهمیت دهید.

کسب درآمد بیت کوین از تماشای یوتیوب

یکی از راه های بدست آوردن بیت کوین تماشای هر تبلیغ در سایت bittube است که بعد از هر تماشا به شما مقداری ساتوشی می دهد. در این سایت شما با تماشای ویدیو های یوتیوب می توانید بیت کوین دریافت کنید.


10 یوتیوبر معروف پولساز 2018

۱۰- لوگان پاول (Logan Paul)، درآمد ۱۴.۵ میلیون دلاری

لوگان پاول، ولاگر معروفی است که سال گذشته به‌عنوان چهارمین یوتیوبر پردرآمد معرفی شده بود؛ اما درآمد برند شخصی او بعد از انتشار ویدئویی از جنازه‌ای که در جنگل‌ آئوکیگاهارا (جنگل خودکشی ژاپن) پیدا کرده بود، به‌شدت کاهش پیدا کرد.

بعد از این اتفاق، یوتیوب پاول را از برنامه‌ی Google Preferred کنار گذاشت و همین باعث کاهش درآمد او در سال جاری شد. این برنامه به بازاریابان اجازه می‌دهد تبلیغات خود را در ویدئوهای پرطرفدار درج کنند. با این حال او توانست با فروش محصولات و چهره‌ی شناخته‌شده‌ای که دارد، تعداد دنبال‌کنندگان کانال خود را در یوتیوب افزایش دهد.

پاول علی‌رغم رسوایی که در ژاپن داشت، درآمد خود را در سال جاری دو میلیون دلار افزایش داد. یکی از پرطرفدار‌ترین ویدئوهای او در سال جاری، ویدئوی مسابقه‌ی بوکسی بود که در آن با رقیب انگلیسی خود KSI مبارزه کرده بود. نتیجه‌ی رقابت مساوی بود و این دو نفر سال آینده مجددا با یکدیگر مسابقه خواهند گذاشت.

۹- پیودی‌پای (PewDiePie)، درآمد ۱۵.۵ میلیون دلاری

فلیکس جلبرگ که با نام مستعار پیودی‌پای شناخته می‌شود، بدون شک سال گذشته موفق‌ترین یوتیوبر دنیا بود. اما رسوایی اخیر او یعنی متهم کردن یکی از مفسران بازی‌های ویدئویی به نژادپرستی و ضدیهودیت باعث شد درآمدش در سال جاری کاهش پیدا کند؛ اما پیودی‌پای نیز توانست مانند لوگان پاول درآمد کلی خود را در عرض یک سال ۳.۵ میلیون دلار افزایش دهد.

پیودی‌پای هنوز هم با ۷۳ میلیون دنبال‌کننده، پرطرفدارترین حساب تک کاربری یوتیوب را دارد اما تخمین زده می‌شود در سال ۲۰۱۹، کانال سری تی بالیوود عنوان پردنبال‌کننده‌ترین کانال یوتیوب را از آن خود کند.

۸- جک‌سپتیک‌آی (JackSepticEye)، درآمد ۱۶ میلیون دلاری

شان مک‌لافلین، ویدئو گیمر معروف ایرلندی است که با نام مستعار جک‌سپتیک‌آی شناخته می‌شود. مک‌لافلین یکی از اولین یوتیوبرهایی بود که نامش در یکی از ویدئوهای پیودی‌پای آورده شد و بعد از این اتفاق، تعداد دنبال‌کنندگانش چند برابر شد. مک‌لافلین برای یکی از کانال‌های تلویزیونی کودکان دیزنی به نام Disney XD برنامه می‌سازد و همچنین به‌عنوان مجری در رویدادهای زنده و تورهای اروپا و آمریکای شمالی برنامه اجرا می‌کند.

۷- وانوس گیمینگ (VanossGaming)، درآمد ۱۷ میلیون دلاری

وانوس گیمینگ کانالی است که توسط ایوان فانگ، گیمر معروف کانادایی مدیریت شده و خودش به‌ندرت جلوی دوربین ظاهر می‌شود. ویرایش خلاقانه‌ی ویدئوها و طنزآمیز بودن آن‌ها باعث محبوبیت کانال یوتیوب او شده است. فعالیت فانگ تنها به تهیه‌ی ویدئوهای یوتیوب محدود نمی‌شود، او همچنین خط تولید لباس شخصی دارد و در زمینه‌ی موسیقی نیز با یک گروه هیپ‌هاپ و تحت نام Rynx نیز فعالیت می‌کند.

۶- مارکیپلایر (Markiplier)، درآمد ۱۷.۵ میلیون دلاری

مارک ادوارد فیشباک که با نام مستعار مارکیپلایر فعالیت می‌کند، بیش از پنج سال است که به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین ویدئو گیمرهای معروف یوتیوب شناخته می‌شود و اغلب با سایر تولیدکنندگان محتوا همکاری می‌کند. فیش‌باک در رشته‌ی مهندسی بیومدیک تحصیل می‌کرد اما چندین حادثه‌ی تلخ باعث تغییر مسیر زندگی او شد و امروزه به‌عنوان یکی از یوتیوبرهای معروف شناخته می‌شود.

او در یکی از مصاحبه‌های خود با مجله‌ی فوربز گفته بود پیش از راه‌اندازی کانال یوتیوب، عمل جراحی برای برداشتن تومور غده‌ی فوق کلیه انجام داده بود، نامزدی‌اش به هم خورده بود و برای مدتی کارش را ترک کرده بود. او در حال حاضر بیش از ۲۲ میلیون دنبال‌کننده در کانال یوتیوب خود دارد.

۵- جفری استار (Jeffree Star)، درآمد ۱۸ میلیون دلاری

جفری استار محبوب‌ترین و پردنبال‌کننده‌ترین شخص در شبکه‌ی اجتماعی مای‌اسپیس بود که در سال ۲۰۱۴ کانال خود را در یوتیوب راه‌اندازی کرد. او خط تولید لوازم آرایشی دارد و ویدئوهایی از نحوه‌ی آرایش و نکات زیبایی را با طرفداران خود به اشتراک می‌گذارد. او با تولید و بارگذاری ۳۰۰ ویدئو به‌صورت روزانه بیش از ۱۱ میلیون دنبال‌کننده جذب کرد و اغلب یوتیوبرهای معروف، او را دنبال کرده‌اند.

۴- دن تی‌دی‌ام (DanTDM)، درآمد ۱۸.۵ میلیون دلاری

دنیل میدلتون ویدئو گیمر استرالیایی است که سال گذشته با ۱۶.۵ میلیون درآمد، به‌عنوان پردرآمدترین یوتیوبر معرفی شد. درآمد او به لطف برگزاری تورهای جهانی شامل چهار تور در اپرای سیدنی که تمام بلیت‌های آن فروخته شد و همچنین برند شخصی لباس، کوله‌پشتی و کلاه در سال جاری افزایش پیدا کرده است. او با استریم کردن بازی ماین‌کرافت، طرفداران زیادی پیدا کرده و همچنین در فیلم سینمایی دیزنی به نام «رالف اینترنت را خراب می‌کند» در نقش eBoy بازی کرده است.

۳- دود پرفکت (Dude Perfect)، درآمد ۲۰ میلیون دلاری

دود پرفکت یک کانال متمرکز بر ورزش است که صدها عکس و ترفند شگفت‌انگیز را به اشتراک می‌گذارد. این کانال توسط یک گروه پنج نفره: دوقلوهای کوری و کوبی کاتن، گرت هیلبرت، کودی جونز و تایلر تونی مدیریت می‌شود. ویدئوهای آن‌ها همیشه جزو ویدئوهای پرطرفدار یا وایرال‌شده است و در شوهای مختلفی برنامه اجرا کرده‌اند.

روزبه‌روز به محبوبیت این گروه اضافه می‌شود و تا به حال با همراهی ورزشکاران حرفه‌ای مانند اودل بکام جونیز، درو بریس، کریس پاول و دیل ارن‌هارت جونیور ویدئو تولید کرده‌اند.

۲- جیک پاول (Jake Paul)، درآمد ۲۱.۵ میلیون دلاری

با اینکه درآمد لوگان پاول (نفر دهم این لیست) بعد از حادثه‌ی جنگل‌ آئوکیگاهارا کاهش پیدا کرده، اما برادر کوچک‌تر او یعنی جیک پاول با تولید ویدئوهای رپ به‌صورت روزانه بیش از ۱۷ میلیون دنبال‌کننده در یوتیوب دارد. او نیز مانند برادرش شهرت خود را مدیون شبکه‌ی اجتماعی Vine است که بیش از پنج میلیون بازدیدکننده داشت و بیش از دو میلیارد نفر از ویدئوهای او بازدید می‌کردند.

در حال حاضر پاول ۲۱ ساله به‌دلیل شکایت مداوم همسایه‌هایش از سروصدا و استقبال طرفدارانش از محل زندگی او در لس‌آنجلس، توجه ملی را به خود جلب کرده است.

۱- رایان تویزریویو (Ryan ToysReview)، درآمد ۲۲ میلیون دلاری

کانال رایان تویزریویو به‌عنوان پردرآمدترین کانال یوتیوب در سال ۲۰۱۸ شناخته شده و صاحب آن پسربچه‌ی هفت ساله‌ای به نام رایان است. پدر و مادر رایان از سال ۲۰۱۵ ویدئوهای نقدوبررسی اسباب‌بازی رایان را در یوتیوب منتشر می‌کردند و او در حال حاضر بیش از ۱۷ میلیون دنبال‌کننده دارد. اگرچه تعداد دنبال‌کنندگان او از بسیاری از یوتیوبرهای معروف کمتر است اما با تأثیری که در صنعت اسباب‌بازی گذاشته، درآمد خانواده‌ی خود را از سال گذشته بیش از دو برابر افزایش داده است.

رایان ریویوتویز یکی از نخستین کانال‌های یوتیوب بود که با برندهایی مانند pocket.watch و Bonkers Toys برای راه‌اندازی خط تولید اسباب‌بازی با همراهی ستاره‌های یوتیوب همکاری کرد. خط تولید اسباب‌بازی جهانی رایان، اوایل سال دیگر با همکاری والمارت راه‌اندازی خواهد شد.

[تعداد: 0 امتیاز: 0]
برچسب ها

نظرات کاربران

  اشتراک در  
اطلاع از
دکمه بازگشت به بالا
بستن