مقالات آموزشی

11 گام آسان برای راه اندازی یک وبلاگ برای کسب درآمد در سال 2020 (بخش سوم)

7. افزونه های وردپرس خود را نصب کنید.

از آنجا که وردپرس منبع باز است، می توانید سایت خود را به روش های بی پایان تنظیم کنید.و این با افزونه های WordPress شروع می شود.

اگر بخش اول مقالات 11 گام آسان برای راه اندازی یک وبلاگ مارا هنوز نخوانده اید حتما بخوانید.

این مجموعه ابزارهایی است که با وب سایت شما ادغام شده و عملکرد و مجموعه ویژگی های آن را گسترش می دهد.وردپرس هزاران افزونه با کارکردهای مختلف ، از جمله همه چیز را از بازاریابی ایمیل و ادغام تقویم گرفته تا فرمهای انتخاب و ابزارهای جستجوگرها ارائه می دهد. این ابزارها یادگیری نحوه شروع یک وبلاگ را بسیار آسان می کنند ، زیرا آنها بدون نیاز به دانش برنامه نویسی ، کارهای جالب بسیاری را انجام می دهند.

با این حال ، توصیه نمی شود صدها نفر از این ابزارها را در وبلاگ خود نصب کنید زیرا تمایل به کند کردن سایت شما دارند و می توانند در طی به روزرسانی با یکدیگر درگیری کنند.

کدام افزونه ها را باید به وبلاگ خود اضافه کنید؟

من لیستی از 15 بهترین مورد را برای کمک به شما در بالا بردن وبلاگ جدید خود (و موارد دقیقی که از آنها استفاده می کنم) انتخاب کردم:

1. دارایی CleanUp: تقویت کننده سرعت صفحه.

این افزونه به شما امکان می دهد عناصر خاصی از کد را که بارگیری در هر صفحه ضروری نیست ، حذف کنید. به عنوان مثال ، پرونده های تجارت الکترونیکی و HTML من در هر پست وبلاگ بارگذاری می شدند ، حتی اگر فقط به دو صفحه نیاز داشتم. با استفاده از این ابزار ، شما به راحتی می توانید بر اساس صفحات ، ارسال ها و انواع دیگر محتوا ، کدام قسمت از کد ها را نگه دارید و حذف کنید.

2. BigCommerce برای وردپرس.

این ابزار تجارت الکترونیکی است که من برای فروش محصولات دیجیتال خود استفاده می کنم. من ابتدا WooCommerce را تست کردم ، اما چهار برنامه افزودنی را نصب کرد ، سایت من را کند کرد و یک تجربه پرداخت زشت داشت. BigCommerce for WordPress در دسامبر سال 2018 راه اندازی شد و از طریق API اجرا می شود – بنابراین شما به کلیه مطالب خود در WordPress و تجارت الکترونیکی باطن خود در BigCommerce رسیدگی می کنید.

3. ویرایشگر کلاسیک.

من طرفداران بزرگی از ویرایشگر جدید گوتنبرگ نیستم و ویرایشگر کلاسیک را بسیار ساده تر و بدون خطا می بینم.

4- فهرست آسان مطالب.

این افزونه به شما امکان می دهد به راحتی یک صفحه از مطالب را به هر صفحه یا ارسال اضافه کنید. این افزونه در زیر صفحات / پست های شما ظاهر می شود و می توانید انتخاب کنید که آیا باید H2 ، H3 یا هر عنوان دیگری به طور خودکار به فهرست مطالب اضافه شود.

جداول مطالب به چند دلیل مهم هستند: آنها کاربران را با صفحه درگیر نگه می دارند (با کلیک کردن در اطراف) و به تجربه کاربر کمک می کنند. من اغلب در بالای پست های جدید خود به فهرست مطالب می روم ، سپس یک ویجت “بازگشت به بالا” در گوشه پایین سمت راست قرار دارد تا کاربران بتوانند به راحتی به فهرست مطالب برگردند.

5- Elementor Pro.

Elementor Pro بهترین سازنده صفحه فرود وردپرس است و ابزاری است که من برای ایجاد صفحه اصلی خود و چند صفحه دیگر از آن استفاده کردم. آنها نسخه رایگان Elementor را دارند ، اما نسخه Pro آن را با قالب های بسیار بهتر به سطح بعدی می برد.

در حالی که ویرایشگر جدید بلوک گوتنبرگ قابلیت های داخلی زیادی را می افزاید ، اگر در ساخت صفحات تلاش می کنید ، Elementor Pro گزینه خوبی است. می توانید با Elementor Pro با 49 دلار در سال شروع به کار کنید.

6. گزینه های ابزارک گسترده.

ابزارک ها مناطقی در سایت وردپرس شما هستند که به طور مستقیم صفحات یا ارسال نمی شوند. به عنوان مثال ، ستون های فرعی ، پاورقی و بخش های اصلی را می توان ابزارک در نظر گرفت. گزینه های Widget Extended به شما امکان می دهد تا عملکرد ابزارهای خود را گسترش دهید تا از آنها مفیدتر شوید.

به عنوان مثال ، من از این ابزار استفاده می کنم تا برخی از آگهی های نوار کناری من چسبانده شود تا آنها صفحه را با خواننده پیمایش کنند.

7. رضایت کوکی GDPR.

این افزونه ای است که می تواند شما را به GDPR سازگار کند و اطمینان حاصل کند که شما یک پنجره ارائه می دهید که نحوه استفاده از کوکی ها برای خوانندگان اتحادیه اروپا را برجسته می کند.

8. مبدل ماموت .docx.

من از این افزونه برای تبدیل خودکار اسناد به پست های وردپرس استفاده می کنم. از آنجا که بسیاری از پیش نویس های اولیه اول را که برای من نوشته شده است دریافت می کنم ، آنها را به عنوان یک فایل .docx بارگیری می کنم و با این افزونه آنها را در پست / صفحه خود قرار می دهم. مبدل Mammoth .docx در زیر پستها و صفحات شما ظاهر می شود ، به آسانی بارگذاری پرونده و کلیک بر روی “قرار دادن در ویرایشگر” ساده است.یک جزئیات کوچک این است که شما می خواهید قبل از بارگذاری در وردپرس اطمینان حاصل کنید که تصاویر سند شما هم دارای اسم و متن alt هستند.

9. OptinMonster.

OptinMonster بهترین پلاگین انتخاب ایمیل را در بازار دارد (و 100٪ نحوه پیوستن به این لیست). با داشتن امکان ایجاد قصد خروج ، پنجره های معین ، برنامه های انتخابی در داخل و غیره ، اینها دلیل رشد لیست ایمیل من در حدود 60-75 کاربر در روز است.

در حالی که من از بالاترین برنامه ردیف رشد آنها استفاده می کنم ، می توانید فقط با 9 دلار در ماه با OptinMonster شروع کنید.

10. کد کوتاه نهایی.

این افزونه به شما امکان می دهد با افزودن کد کوتاه به سایت خود ، بلوک های ساده ای از محتوا ایجاد کنید. من در درجه اول از این کار برای قرار دادن سریع دکمه ها در صفحات وابسته خود استفاده می کنم تا خوانندگان از تماس های بسیار واضح استفاده کنند. کد کوتاه Ultimate در ویرایشگر صفحه وردپرس شما به عنوان یک دکمه کوچک در بالا (دقیقاً مانند Bold ، Pargment Spacing و غیره) ظاهر می شود و هنگامی که روی آن کلیک می کنید ، بلوک محتوای خود را انتخاب می کنید. با استفاده از دکمه ها می توانید آنها را در ویرایشگر پیش نمایش کنید و اندازه ، رنگ ، سبک و موارد دیگر را انتخاب کنید.

11. بهینه ساز تصویر ShortPixel.

ShortPixel تمام تصاویر شما را فشرده می کند تا پرونده های کوچکتر باشند و صفحات شما سریعتر بارگیری شوند. من بسیاری از ابزارهای مختلف فشرده سازی تصویر را آزمایش کرده ام ، و ShortPixel بهترین بوده است.

12- ThirstyAffiliates.

این یکی از ابزارهای بازاریابی مورد علاقه من است. ThirstyAffiliates پیوندهای وابسته تصادفی شما (پر از اعداد تصادفی ، رشته های نامه ، و غیره) را گرفته و آنها را تمیز می کند تا زیبا به نظر برسد.

13. آخرین اطلاعات اصلاح شده WP.

یکی از عواملی که در رده بندی موتورهای جستجو قرار دارد، محتوا است – مخصوصاً اگر با اطلاعات جدیدی روبرو شوید. این افزونه به شما امکان می دهد تا تاریخ را در هر صفحه / ارسال به راحتی نشان دهید تا موتورهای جستجو متوجه شوند که آخرین بار اصلاح شده است. به عنوان مثال ، با وردپرس ، نمایش یک تاریخ آسان است ، اما به طور معمول تاریخ انتشار را نشان می دهد ، نه آخرین باری که ویرایش کرده اید.

با ارائه راهی آسان به موتورهای جستجو برای کشیدن تاریخ اصلاح شده ، می توانید این تاریخ را در نتایج جستجوی خود نشان دهید و ممکن است افزایش رتبه بندی را ببینید.

14. موشک WP.

WP Rocket یک افزونه همه کاره با سرعت سایت است که می تواند همه کارها را از minify HMTL ، CSS و JavaScript انجام دهد ، با CDN شما ادغام شود ، نفخ پایگاه داده را کاهش دهد و موارد دیگر. من ابزارهای سرعت دیگری مانند Autoptimize را امتحان کرده ام و برخی از مشکلات را با آن داشتم. به نظر من WP Rocket بهترین است.

می توانید با WP Rocket با قیمت 49 دلار در سال شروع کنید.

15. SEO SEO.

Yoast نیازی به مقدمه ندارد. اگر از آن استفاده نمی کنید ، بسیاری از ویژگیهای عالی عالی را از دست می دهید. من از Yoast برای مدیریت نقشه سایت ، robots.txt ، عناوین صفحه / توضیحات متا و سایر افزونه ها استفاده می کنم.

اکنون که بهترین افزونه های نصب شده برای وبلاگ شما را پوشش داده ایم ، بیایید به برخی از تنظیمات منحصر به فرد برویم تا به آنها توجه کنیم.

8- سئو وبلاگ خود را تنظیم کنید.

یک عامل رتبه بندی بسیار مهم URL های پست ها و صفحات وبلاگ شما است. 

وقتی صفحه یا پست جدید اضافه می کنید ، ویرایشگر صفحه را مشاهده می کنید و می توانید URL را پس از dot com انتخاب کنید. این متن پس از .com همان چیزی است که یک پیوند لینک به نظر می رسد.پیوندهای ثابت لینکهای استاتیک هستند که مخاطبان شما را به یک صفحه وب خاص سوق می دهند.به طور پیش فرض ، پیوند مجدد شما روی “yourdomainname.com/postID” تنظیم شده است .

این نه تنها غیرقابل توجه به نظر می رسد بلکه از نظر SEO بهترین چیز نیست.قبل از شروع نوشتن محتوا برای وبلاگ خود ، مطمئن شوید که یک ساختار پیوند ثابت خاص را تنظیم می کنید.

از داشبورد وردپرس خود ، به “تنظیم” -> “پیوند ثابت” بروید.می توانید از بین دو گزینه استفاده کنید. اکثر وبلاگ های سطح بالا از زیر ساختار ” نام” یا “سفارشی” را دنبال می کنند.نکته اصلی که باید بدانید این است که هر پست یا صفحه باید روی یک کلمه کلیدی مورد نظر متمرکز شود که باید درست بعد از dot com در منطقه باشد.

برای پست های وبلاگ ، این URL دائمی تنها چیزی است که باید بدون تغییر باقی بماند. می توانید یک صفحه یا عنوان پست ، توضیحات متا ، محتوا و عناوین را تغییر دهید ، اما URL باید یکسان باشد. این امر به این دلیل است که اگر به این URL پیوندهای ورودی وارد کنید ، تغییر آن منجر به خطای 404 و از بین رفتن آن مقدار لینک می شود. 

در آخر ، حتماً تنظیمات را قبل از خروج از صفحه ذخیره کنید.

همچنین ، مطمئن شوید که Google Analytics و Google Search Console را تنظیم کرده اید. این دو ابزار 100٪ برای نمایه سازی وبلاگ شما و نظارت بر ترافیک شما ضروری هستند. این دو می توانند به راحتی با افزونه Yoast یکپارچه شوند.

ما تاکنون یک تن پیشرفت در این راهنما داشته ایم.

شما کلیه تنظیمات فنی نحوه شروع یک وبلاگ و داشتن یک سایت کارآمد در داخل وردپرس را آموخته اید.اکنون زمان آن رسیده که شروع به ایجاد محتوا برای وبلاگ خود کنید.

9. محتوای ستونی را برای وبلاگ خود ایجاد کنید.

پس از تکمیل چارچوب وبلاگ خود ، نوبت به نوشتن پست های وبلاگ خود رسیده است.در حالی که برای یادگیری نحوه شروع یک وبلاگ نیازی به نویسنده حرفه ای نیستید ، درک ساختار جمله اصلی و دستور زبان مناسب مهم است. شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که می دانید چگونه برای وب بنویسید. به عنوان مثال ، پاراگراف های کوتاه ، نقاط گلوله و تصاویر به تجزیه بلوک های طولانی و یکنواخت متن کمک می کنند و خوانندگان را درگیر نگه می دارند.

راهنمای من برای بهترین بررسی گرامرها را برای استفاده با وبلاگ خود امسال بررسی کنید. به یاد داشته باشید، این فرایند تولید محتوا با تحقیقات کلمه کلیدی که در بالا انجام دادیم آغاز می شود. 

چگونه کلمات کلیدی را در پست های وبلاگ خود اضافه کنید.

هر پست وبلاگ باید روی یک کلمه کلیدی هدف اصلی متمرکز شود ، و در اینجا باید آن را شامل شود:

  • کلمه کلیدی را در URL دائمی وبلاگ خود قرار دهید.
  • کلمه کلیدی را در عنوان پست خود وارد کنید.
  • کلمه کلیدی خود را به پاراگراف اول یا دوم اضافه کنید.
  • کلمه کلیدی را در قسمت عنوان خود وارد کنید.
  • کلمه کلیدی را در طول متن پاراگراف خود اضافه کنید. یک قانون خوب استفاده از چگالی کلمات کلیدی 1٪ است به گونه ای که کلمه کلیدی شما برای هر 100 کلمه یک بار درج شود. اگر پست وبلاگ شما واقعاً طولانی است ، این ممکن است بارها باشد. از بهترین قضاوت خود استفاده کنید و از کلمات کلیدی استفاده نکنید.
  • آن را به توضیحات متا خود اضافه کنید (اختیاری).

در مثال زیر خواهید دید ، کلمه کلیدی هدف در عنوان ، URL و پاراگراف اول قرار دارد.

هنگامی که لیستی از 5-10 کلمه کلیدی برتر (مضامین) را که می خواهید پوشش دهید، تهیه کردید ، نوبت به نوشتن آن رسیده است.به یاد داشته باشید ، علاوه بر متن ، پست های وبلاگ که دارای صوتی ، تصویری ، عکس ، اینفوگرافیک و انواع دیگر محتوای بصری هستند ، بهترین عملکرد را دارند و خوانندگان را درگیر خود می کنند.

نوشتن مطالبی که به هدف جستجوی یک خواننده پاسخ داده شود و آنها را مجبور به اقدام در وبلاگ شما کند نیز ضروری است.

نوشتن پست های وبلاگ که با هدف جستجو مطابقت دارند.

هنگام برنامه ریزی استراتژی محتوا خود ، هنگام انجام جستجوی آنلاین برای کلمه کلیدی هدف خود ، به آنچه خواننده شما واقعاً می خواهد ، فکر کنید. به عنوان مثال ، بیایید بگوییم کلمه کلیدی هدف شما “چگونگی رهایی از جوش ها” است.

وقتی این اصطلاح را جستجو می کنید، خواهید دید که بسیاری از پست های وبلاگ دارای عناوین اضافی مانند سریع ، یک شبه ، سریع و درمان خانگی هستند. 

این نشان می دهد که بیشتر افرادی که می خواهند از جوش ها خلاص شوند ، می خواهند که هر چه سریعتر و با احتیاط از بین بروند. و PageRank گوگل این مقاله ها را به بالا سوق می دهد. 

این برای استراتژی محتوای شما چیست؟ 

شما باید به حق خود برسید و لیستی از بهترین راه های خلاص شدن از شر جوش ها سریع ارائه دهید. یک مطلب طولانی در مورد “راهنمای نهایی برای رهایی از جوش ها” بنویسید. و پست خود را با عنوان “Pimples چیست؟” شروع نکنید. مانند بسیاری از جستجوگرها در گذشته.

در عوض ، با هدف جستجو مطابقت داشته و راه حلی را که خوانندگان شما با درک معنای جستجوی آنها به دنبال آن هستند ، ارائه دهید.

این کار با دستیابی به این که شرایط اضافی در برچسب های عنوان رتبه بندی محتوای فعلی درج شده باشد ، انجام می شود. 

اکنون که ما پوشش داده ایم که در کجا می توانید کلمات کلیدی شما و چگونگی مطابقت با جستجو را جستجو کنیم ، قبل از شروع نوشتن ، بیایید نکاتی اضافی را اضافه کنیم.

نکات اضافی درباره نوشتن مطالب.

  • پست های وبلاگ شما همیشه باید ارزش خوانندگان شما را فراهم کند. با یک طرح کلی شروع ، میانه و انتهایی روشن بنویسید. حتی اگر کمان های داستان و سفرهای قهرمان را درک کنید ، ممکن است جالب ترین موضوعات نیز جالب باشد.
  • محتوای وبلاگ خود را به صورت جذاب ارائه کرده و آن را به راحتی در دسترس خوانندگان قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که محتوای متنی و تصویری در وبلاگ از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • هرگز محتوای خود را بیش از حد از نظر تجاری متمرکز نکنید زیرا خوانندگان را تحریک می کند. وبلاگ هایی که تبلیغات زیادی دارند ، برای اکثر مردم غیر جذاب به نظر می رسند.
  • سرفصل های خود را به طور صحیح با برچسب های H2 و H3 تنظیم کنید و از لیست ها و تصاویر بولت استفاده کنید تا خطوط طولانی متن را بشکنید. هیچ پاراگراف نباید بیشتر از 3-4 جمله باشد.
  • پست وبلاگ خود را مکالمه کنید تا ارتباط با مخاطبان خود برقرار کنید.
  • از قلم های نقطه 14-17 استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که فضای سفید کافی وجود دارد تا بتوانید پست های وبلاگ خود را راحت نگه دارید.
  • نقاط گلوله ای را اضافه کنید تا به خوانندگان کمک کنید تا وبلاگ را بدون اینکه هیچ چیز مهم را از دست دهند ، کمرنگ شوند.
  • خطاهای غلط دستوری و دستور زبان را دوبار بررسی کنید. من شخصاً دوست دارم از Grammarly برای این کار استفاده کنم.

وقتی در حال یادگیری نحوه شروع یک وبلاگ هستید ، یکسری استراتژی های مختلف محتوا وجود دارد ، اما این راهنما فقط اصول را تحت پوشش قرار می دهد. 

وقت آن است که اولین پست وبلاگ خود را بنویسید.

در اینجا نحوه نوشتن اولین پست وبلاگ خود در داخل وردپرس آورده شده است:

در داشبورد وردپرس خود روی “Posts” در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید.

اکنون دکمه “افزودن جدید” را انتخاب کنید:

در مرحله بعد ، به سمت ویرایشگر خواهید رفت ، جایی که می توانید اولین پست وبلاگ خود را شروع کنید.

هنگام تهیه پست وبلاگ خود ، نکات فوق را در نظر داشته باشید.

ویرایشگر WordPress مانند Microsoft Word بسیار کار می کند و به شما امکان می دهد موارد زیر را انجام دهید:

  • متن را به چپ ، وسط و راست تراز کنید.
  • متن را به صورت جسورانه یا کج کننده بیان کنید.
  • متن را برجسته کنید و پیوندهایی به آنها اضافه کنید. همچنین باید به تنظیمات پیوند خود بروید و هر پیوند خارجی را در یک برگه جدید باز کنید – این باعث می شود خوانندگان در وبلاگ شما حفظ شوند.
  • تصاویر را اضافه و تراز کنید. در بیشتر بلاگ ها ، تصاویر باید JPEG حداکثر 800 پیکسل عرض داشته باشند. هر عریض تر و اندازه پرونده تصویر شما بارگیری شما را کند می کند.
  • دسته ها و برچسب ها را به پست ها اضافه کنید
  • هنگامی که روی ذخیره پیش نویس کلیک می کنید ، پست وبلاگ شما ذخیره می شود ، اما هنوز منتشر نشده است.
  • با کلیک بر روی انتشار ، پست وبلاگ شما به طور رسمی منتشر می شود و در صفحه بایگانی وبلاگ شما ظاهر می شود.

حتما افزونه Yoast را هم بارگیری و نصب کنید. این به شما امکان می دهد تا در کلمه کلیدی هدف خود مشت بزنید و توصیه هایی راجع به آنچه باید برای SEO انجام دهید ، دریافت کنید.

در Yoast چهار بخش مهم وجود دارد:

  • عنوان
  • مثل حلزون حرکت کردن
  • توضیحات متا
  • کلمه کلیدی تمرکز

Yoast به شما کمک می کند تا به بازخورد در زمان واقعی نحوه عملکرد پست وبلاگ شما از نظر ترافیک ارگانیک برای یک کلمه کلیدی خاص دسترسی پیدا کنید.

سعی کنید تا حد امکان به سیگنالهای سبز دست یابید. هنگامی که 80 درصد از چراغ سبز را لمس کردید ، به این معنی است که شما خوب کار می کنید و احتمالاً وب سایت شما عملکرد SEO را بهتر انجام می دهد.

حتی می توانید قبل از انتشار آن ، پست وبلاگ خود را «پیش نمایش» کنید.

اگر از نحوه معلوم کردن پست وبلاگ خود راضی هستید ، پیش بروید و بر روی دکمه Publish کلیک کنید تا آن را به طور رسمی منتشر کنید.

حتماً به URL URL وبلاگ خود مراجعه کرده و دوبار بررسی کنید تا مطمئن شوید که قالب بندی و محتوا عالی است. همچنین ، مطمئن شوید که هیچ خطای خطایی یا دستوری وجود ندارد.

پس از اتمام اولین پست وبلاگ خود ، می توانید به کنسول جستجوی Google بروید ، URL جدید را وارد کنید و آن را ارسال کنید تا بتواند ایندکس شود.

تبریک می گویم ، شما اولین پست وبلاگ خود را منتشر کردید!

در مرحله بعد ، ما در مورد سایر صفحات مهم وبلاگ ها ، از جمله صفحه اصلی ، صفحه و صفحه تماس با ما صحبت خواهیم کرد.

صفحات قبل از راه‌اندازی خود را ایجاد کنید.

محتوای پیش از راه اندازی شامل محتوا برای صفحات ثابت وبلاگ شما ، مانند صفحه اصلی ، درباره ما ، تماس با ما و موارد دیگر است. نکته جالب این است که ویرایشگر صفحه وردپرس تقریباً دقیقاً شبیه به ویرایشگر پست است.

تنها تفاوت عمده این است که صفحات دارای دسته بندی ها و برچسب های ارسال بلاگ نیستند.

قبل از راه اندازی یک وبلاگ ، شما باید چند صفحه در ناوبری منوی بالای وبلاگ خود داشته باشید تا خوانندگان به سرعت بفهمند وبلاگ شما در مورد چیست و اطلاعات مهم را از کجا می یابد.

1. صفحه اصلی.

همه ما می دانیم که صفحه اصلی چیست – این آدرس اصلی وب سایت شما است. 

این صفحه نباید شامل جزئیات کمی درباره سایت شما باشد – هدف آن فروش گزاره ارزش منحصر به فرد شما در دو ثانیه یا کمتر است. 

اگر خواننده از صفحه اصلی شما بازدید کند و به سرعت متوجه نشود سایت شما چیست ، ممکن است گزاف گویی کند و هرگز برنگردد.

یک صفحه اصلی وردپرس را می توان با سازنده صفحه WYSIWYG (آنچه می بینید دریافت می کنید) مانند افزونه رایگان Elementor ویرایش کرد. این ابزار به شما امکان می دهد بلوک های محتوا از جمله متن ، تصاویر ، فیلم ها ، بلوک های رنگی و موارد دیگر را بکشید و رها کنید.

اگر تازه می آموزید که چگونه یک وبلاگ را راه اندازی کنید ، به خاطر داشته باشید که یک صفحه اصلی خوب باید حاوی موارد زیر باشد:

  • تصویر کشویی یا قهرمان با تیتر و عنوان فرعی. 
  • بخش کوچکی برای اطلاع بیشتر خوانندگان درباره وبلاگ شما.
  • دکمه اصلی فراخوانی برای اقدام ، خوانندگان را به یک صفحه مهم ، ارسال یا فرم انتخاب خودکار ایمیل منتقل می کند.
  • پیوندهای داخلی که به محتوای مهم شما اشاره می کنند و باعث می شود خوانندگان بتوانند به راحتی در سایت خود حرکت کنند.

هیچ قانونی برای صفحات اصلی وجود ندارد ، بنابراین با افزونه سازنده صفحه فرود خود سازگار شوید و از آن لذت ببرید. 

2. درباره صفحه.

صفحه درباره وبلاگ شما باید همه چیز درباره شما را پوشش دهد – شما چه کسی هستید ، به دنبال چه چیزی ایستاده اید و وبلاگ شما درباره چیست.

این بخش به شما کمک می کند تا با خوانندگان خود در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنید ، بنابراین از این کار خودداری کنید.

اطمینان حاصل کنید که موارد زیر را در صفحه “درباره” خود دارید:

  1. تو کی هستی
  2. چه عاملی باعث شد تصمیم بگیرید وبلاگ خود را شروع کنید.
  3. تخصص و سوابق شما برای ایجاد اعتماد به نفس با خوانندگان است.
  4. نقطه درد شما حل می کنید و چگونه با همان مبارزات مخاطبان خود برخورد کرده اید.
  5. داستان موفقیت شما
  6. فراخوانی به عمل.

وقتی شخصی از سایت شما بازدید می کند و مطالب شما را دوست دارد ، آنها به احتمال زیاد به صفحه About شما می روند تا درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. 

برای اینکه خوانندگان را به خود مشغول کنم ، صفحه About من را مانند یک داستان ساختم.

این کار را با این آغاز می کنم که چگونه برای مقیاس بندی کردن وبلاگ خود و تبدیل آن به یک تجارت سودآور ، با شک و تردید مقابله کردم.

مردم لزوماً نمی خواهند در مورد همه دستاوردهای حرفه ای اخیر شما بخوانند.

این زمان برای لاف زدن در مورد خود نیست بلکه اجازه می دهد تا مردم بدانند که واقعاً چه کسی هستید. 

می توانید درباره صفحه من در اینجا بررسی کنید .

و حتماً برای به دست آوردن ایده و الهام بخش ، در مورد سایر صفحات وبلاگ های موجود در طاقچه خود تحقیق کنید. اگرچه این صفحه اغلب نادیده گرفته می شود و درآمد مستقیمی ایجاد نمی کند ، اعتبار ایجاد می کند و به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

بعد ، بیایید به صفحه مخاطب برویم.

2. صفحه تماس.

این صفحه در مورد به اشتراک گذاری جزئیات مخاطب با بازدید کنندگان وبلاگ شما است تا بتوانند به شما برسند. می توانید یک آدرس ایمیل ، شماره تلفن ، پیوندهای رسانه های اجتماعی و یک فرم تماس در این صفحه به اشتراک بگذارید. فقط آنچه را که شما برای عموم مردم راحت می کنید شامل کنید. 

3. ابزارکها – نوارهای جانبی ، پاورقی و بلوک.

اینها صفحه نیستند. با این حال ، نوار کناری شما ستونی است که می تواند در سمت راست یا سمت چپ پست ها و صفحات وبلاگ شما ظاهر شود. نوار کناری برای نشان دادن دسته بندی های وبلاگ ، پست های اخیر ، تبلیغات ، فرم های انتخاب و هر آنچه را که می خواهید همه خوانندگانتان ببینید ، استفاده می شود.

این ویجت وردپرس در نظر گرفته شده است – و می توانید این موارد را در داشبورد خود تحت ظاهر – ابزارکها پیدا کنید . روشی که من ویجتها را توصیف می کنم ، هر مکانی در وب سایت شماست که به طور مستقیم در صفحه یا محتوای ارسال قرار نمی گیرد.

به عنوان مثال ، پاورقی شما یک ابزارک است. نوار کناری وبلاگ شما یک ابزارک است. حتی بخشهایی از صفحه اصلی شما ممکن است ابزارک باشند. ویرایش آنها آسان است و شبیه به صفحه اصلی و ویرایشگرهای پست ، فقط در یک مکان متفاوت در داشبورد وردپرس شما.

ما تاکنون مبلغ فوق العاده ای را در این راهنما پوشش داده ایم.

شما مفاهیم زیادی در مورد چگونگی شروع یک وبلاگ به دست آورده اید و پست ها و صفحات شما منتشر شده و آماده رفتن هستند. تبریک می گویم!

اکنون که درک خوبی از این اصول داریم ، زمان آن رسیده که یک برنامه محتوای بلند مدت ایجاد کنیم. 

10. ایجاد یک استراتژی بلند مدت برای محتوا.

پس از انتشار اولین پست ، کار شما تمام نشده است. در واقع ، این تازه شروع شده است.

بیشتر پست های وبلاگ برای رتبه بندی در گوگل ماه ها طول می کشد و فقط بعد از به روزرسانی های مداوم عملکرد خوبی دارند. 

در اینجا استراتژی استفاده شده برای مقیاس گذاری تولید محتوا ، دریافت پست های من برای مرور زمان و شروع به تولید درآمد است: 

  1. من کلمات کلیدی را برای کلمات کلیدی با حجم بالا که می خواستم رتبه بندی کنم انجام می دهم.
  2. بعد ، من رئوس مطالب را ایجاد می کنم و آن را برای نویسنده محتوای خود ارسال می کنم. من همچنین حتماً به نویسنده خودم می گویم که پست چه مدت باید بر اساس تحقیقات رقبا باشد.
  3. پس از تکمیل پیش نویس مقاله من ، بلافاصله آنرا ویرایش و منتشر می کنم. در اینجا دریغ نکنید – به هر حال زمان لازم برای تردد در پستهای جدید زمان لازم است.
  4. پس از انجام برخی از تلاشهای ایجاد لینک که در این راهنمای زیر توضیح داده ام و مقاله شروع به رتبه بندی در 3-5 صفحه اول نتایج جستجو می کند ، با افزایش طول آن و بهبود کیفیت آن ، مطالب را به روز می کنم. این کار با اضافه کردن کلمات کلیدی معنایی مربوط به کلید واژه اصلی من انجام می شود.
  5. هنگامی که مقاله در 2-3 صفحه برتر نتایج جستجو قرار می گیرد ، من به هر برنامه وابسته قابل اجرا می پیوندم و پیوندهای وابسته خود را اضافه می کنم.
  6. در مرحله بعد ، برای حفظ رتبه بندی ارگانیک خود ، به طور مرتب محتوا را بروزرسانی می کنم و به تولید لینک های برگشتی ورودی می پردازم.
  7. سرانجام ، هنگامی که مقاله به صفحه اول رسید و درآمد حاصل از فروش سهام برای مارک ها را شروع کرد ، به مدیران وابسته شخصی مراجعه کردم تا ببینم آیا می توانم کمیسیون را افزایش دهم.

این یک روش عالی برای برنامه ریزی استراتژی محتوای طولانی مدت شما و انتشار پست های بیشتر وبلاگ در زمان کمتر است.

با استفاده از این استراتژی ، مشاهده خواهید کرد که پست های وبلاگ شما رتبه بالاتری دارند ، و باعث ایجاد ترافیک و درآمد بیشتر می شوند.

اما نوشتن مطالب عالی کافی نیست.

داشتن یک استراتژی محتوا قوی و همچنین یک استراتژی عالی برای دستیابی به روابط ضروری است.

در اینجا چیزهای دیگری وجود دارد که باید هنگام تدوین استراتژی محتوای طولانی مدت خود به آنها فکر کنید:

1. به یاد داشته باشید که مشکلات مخاطبان خود را حل کرده و ارزش خود را ارائه دهید.

وبلاگ شما باید نقطه درد مخاطب شما را حل کند. خواه با ارسال راهنماهای مفید به لیست ایمیل یا نوشتن بررسی محصولات وابسته ، باید به مشکلات مخاطبان خود بپردازید – و کلمات کلیدی آنها را جستجو کنید.

تکرار می شود – شما باید مخاطبان خود را درک کرده و سپس برای حل مشکلات آنها محتوا ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، اگر مخاطبان شما در درجه اول از پادکست ها تشکیل شده اند ، باید محتوا را در حدود بهترین میزبانی پادکست ، تجهیزات و تکنیک های ضبط صدا برای موفقیت ارائه دهید.

2. محتوای خود را بهینه کنید.

رتبه بندی در جستجوی ارگانیک به زمان نیاز دارد ، بنابراین نترسید که دکمه انتشار را بزنید و برای ویرایش پست خود بعداً برگردید.

من معمولاً یک مقاله را منتشر می کنم و آن را به کنسول جستجوی Google ارسال می کنم.

بعد ، یک هفته بعد برمی گردم و کلمات کلیدی معنایی را با ابزاری مانند MarketMuse یا ClearScope اضافه می کنم. این ابزارها به شما کمک می کنند کلمات کلیدی را که خزنده های موتور جستجو در صفحه مشاهده می کنند ، درک کنید.

به عنوان مثال ، اگر مقاله شما با عنوان 15 بهترین سواحل در کالیفرنیای جنوبی همراه است ، موتورهای جستجو انتظار دارند که صفحه را اسکن کرده و کلمات کلیدی مرتبط با متن مانند اقیانوس ، شن ، هتل ، گشت و گذار و غیره را مشاهده کنند.

در حالی که این کلمات کلیدی مورد نظر شما در جستجوی آنها نیستند ، از نظر معنایی با موضوع اصلی شما مرتبط هستند و به شما در رتبه بندی کمک می کنند.

همچنین اضافه کردن کلمات کلیدی با دم بلند ایده خوبی است.

برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با تغییرات نزدیک به کلمه کلیدی مورد نظر خود ، از ابزاری مانند کلید واژه Explorer Ahrefs استفاده کنید. اینها باید در عناوین شما استفاده شود.

به عنوان مثال ، اگر کلید واژه اصلی شما بازاریابی ایمیل است ، سایر عناوین H2 که می توانند در مقاله کار کنند ممکن است:

  • مزایای بازاریابی ایمیل چیست؟
  • نکات مربوط به بازاریابی ایمیل.
  • نحوه استفاده از نرم افزار بازاریابی ایمیل.

با هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی اصلی و تغییرات نزدیک ، شروع می کنید صدها ، اگر نه هزاران تنوع نزدیک ، رتبه صدها را رتبه بندی کنید.

هیچ کس دقیقاً همان چیز را جستجو نمی کند – بنابراین باید درک کنید کدام تغییرات دارای بیشترین حجم جستجوی ماهانه هستند.

علاوه بر این ، این کلمات کلیدی با دم بلند به اندازه همتایان کوتاه تری رقابت نمی کنند.

برای یافتن کلمات کلیدی مناسب دم بلند به صورت رایگان ، می توانید از Google Keyword Planner استفاده کنید .

فرض کنید می خواهید یک وبلاگ در زمینه بازاریابی محتوا بنویسید. حال برای یافتن کلمات کلیدی با دم بلند مرتبط با موضوع خود ، به برنامه کلید واژه بروید.

“بازاریابی محتوا” را وارد کنید و سپس ایده های کلمه کلیدی خود را دریافت خواهید کرد.

حتما به جستجوی کلمات کلیدی بپردازید که نه تنها بیشترین تقاضا را دارند بلکه به موضوع شما نیز مربوط هستند و از حجم خوبی برخوردار هستند.

در اینجا یک راهنمای مفصل در مورد نحوه استفاده از Google Keyword Planner برای کمک به شما در دستیابی به حداکثر ترافیک آورده شده است.

3. نکاتی برای برنامه ریزی ارسال های وبلاگ خود.

اگر در حال برنامه ریزی یک تقویم محتوای طولانی مدت هستید ، حفظ یک برنامه مداوم مهم است. شما باید با یک فرکانس ارسال مرتب باشید و به آن بچسبید.

به عنوان مثال ، اگر قصد دارید در هر هفته یک مقاله جدید ارسال کنید ، حتما تقویم محتوای خود را بررسی کرده و از طریق آن پیگیری کنید.

بسته به دفعات نوشتن خود ، باید یک نقشه راه برای کل هفته یا حتی چند ماه ایجاد کنید. کار به عقب از آنجا می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید مقاله ای را که باید منتشر کنید و چه موقع است. همچنین به شما کمک می کند تا مهلت های خود را از دست ندهید.

می توانید این مورد را در داخل صفحه گسترده ساده با ستون برای پست های آینده خود ، از جمله:

  • کلمه کلیدی هدف.
  • عنوان پست وبلاگ
  • حجم جستجوی ماهانه
  • تعداد کلمه.
  • اولویت.

4- چشم انداز رقبا را بشناسید.

با تعداد زیادی وبلاگ در آنجا ، هر زمینه ای که شما انتخاب کنید پر از رقبا خواهد بود. اما می توانید آن را به نفع خود تبدیل کنید.

به عنوان مثال ، فرض کنید شما یک وبلاگ مسافرتی را اجرا کرده اید. به طور طبیعی ، مخاطبان برخی از وبلاگهای سفر دیگری که در عمودی شما هستند ، مخاطبان بالقوه شما نیز هستند.

بنابراین ، می توانید نوع محتوا را که رقبای خود به اشتراک می گذارند و روش های استفاده از آنها برای افزایش دسترسی آنها ، تجزیه و تحلیل کنید. بعد از تجزیه و تحلیل کل استراتژی آنها ، می توانید برخی از مواردی را که مفید بدانید نیز اتخاذ کنید.

بسیاری از سایت ها به شما امکان می دهند نوع پست هایی را که رقبای شما به اشتراک می گذارند را مشاهده کنید – و معیارهای رقابتی آنها.

یک مثال عالی مشابه SameWeb است .

SimilarWeb به شما امکان می دهد نوع محتوایی را که مخاطب بیشترین خواسته را دارد و رقبای آنها منتشر می کنند ، جستجو کرده و درک کنید.

اما این بدان معنا نیست که شما رقبا را کورکورانه تقلید کنید.

درعوض ، وقت خود را صرف پاسخ دادن به سؤالات زیر کنید:

  • شکاف هایی که رقبای شما در برطرف کردن آنها ندارند چیست؟
  • محتوای آنها چه مدت است و آیا می توانید آن را طولانی تر کنید؟
  • چند لینک ورودی به مقاله می رود؟
  • آیا آنها در پست های خود مانند فیلم یا اینفوگرافیک رسانه تعاملی دارند؟
  • رتبه دامنه آنها چیست؟
  • آیا پست آنها به درستی فرمت شده است؟

با پاسخ به این سؤالات ، شما می فهمید که برای پیروزی در این رقابت چه چیزی را می طلبد.

شناسایی شکاف.

ما دیده ایم که چگونه مباحث مورد نظر مخاطبان شما را شناسایی کنیم. اما در مورد شکاف ها چیست؟ در مورد موضوعاتی که مخاطب می خواهد درباره آن بخواند ، اما هیچ محتوایی وجود ندارد؟

می توانید به یک وب سایت Q&A مانند Reddit یا Quora وارد شوید ، جایی که می توانید سؤالات دقیقی را که افراد از آنها سوال می کنند مشاهده کنید.

با این وجود بهتر است از ابزاری مانند  Ahrefs برای مشاهده داده های ترافیک رقبا استفاده کنید. می توانید ببینید که کدام کلمات کلیدی را برای آنها رتبه بندی می کنید ، رقبا برای کدام یک رتبه بندی می کنند (و شما نمی توانید) ، و جایی که همپوشانی وجود دارد.

این تجزیه و تحلیل شکاف کلمات کلیدی خوبی را برای هدف قرار دادن پست های آینده به شما می دهد.

5- تحلیل معیارهای ترافیکی محتوای شما.

برای تجزیه و تحلیل عملکرد محتوا کاملاً باید از ابزارهای تحلیلی استفاده کنید.

ابزاری مانند Google Analytics  و Ahref این کار را به خوبی انجام می دهند. از آنجا که Google Analytics باید از قبل در وبلاگ شما نصب شده باشد ، می توانید به داشبورد GA خود بروید تا معیارهایی مانند بازدید کنندگان سایت ، میانگین زمان در صفحه ، تعداد بازدیدهای صفحه و تعداد آمار جالب دیگر را مشاهده کنید. می توانید در هر بازه زمانی ، ترافیک به پست های وبلاگ را مشاهده کنید و آن را با دوره های قبلی مقایسه کنید تا ببینید ترافیک شما رو به افزایش است یا کاهش می یابد.

علاوه بر این ، Ahrefs بهترین ابزار جستجوگرها برای پیگیری رتبه بندی وبلاگ های پست وبلاگ شما است. شما می توانید کلمات کلیدی فردی را که در آن رتبه بندی می کنید مشاهده کنید و در چه موقعیتی قرار دارید ، کدام سایتها به شما پیوند می دهند و موارد دیگر.

به طور کلی ، ایجاد یک استراتژی مناسب برای محتوا کار ساده ای نیست.این شامل تحقیق ، نوشتن ، خودسازی ، ایجاد روابط و تجزیه و تحلیل داده ها است.اما وقتی درست می شوید و ترافیک شما شروع به ریختن می کند ، ارزش آن را دارد.

11. پیاده سازی و پیوند ساختمان مهمان در حال انجام.

وبلاگ نویسی مهمان یکی از بهترین راه های تبلیغ وبلاگ شما است. وبلاگ ها می گویند که ارسال مهمان برای هفت سال گذشته مرده است ، اما هیچ نشانه ای از کند شدن نشان نمی دهد.

این یک راه عالی برای ایجاد اقتدار در طاقچه شماست ، دیدار با سایر وبلاگ نویسان ، بنیانگذاران و تیم های محتوا ، دریافت بک لینک و ایجاد روابط ماندگار.

و ایجاد لینک یک روش خارق العاده دیگر برای ساخت Domain Authority (DA) و افزایش رتبه های شما است.

این یک فشار و فشار است که شامل یک تن از دسترسی به ایمیل است.

در اینجا برخی از مراحل لازم برای انجام بازدید از طریق پست مهمان و ایجاد لینک در زیر آمده است:

1. یافتن فرصت های ارسال مهمان.

در مورد مزایایی که در ابتدا به دست می آورید فکر نکنید – مهم است که تأکید کنید که باید برای دیگران ارزش قائل شوید.

من به عنوان یک وبلاگ نویس موفق ، هر هفته صدها ایمیل از طریق ایمیل دریافت می کنم که می خواهند در وبلاگم پست مهمان ارسال کنند.

مواردی که برای من متمایز است ، سایتهایی هستند که در عوض برای من ارزش قائل هستند – خواه این یک لینک برگشتی از یک پست مهمان جداگانه ، یک سهم اجتماعی یا مصاحبه پادکست باشد ، وبلاگ نویسی یک مبادله 1: 1 است.

ایمیل های ارتباطی شما باید این نکته را برجسته کند که چگونه می توانید به سایت دیگر ارزش دهید.

برای شروع ، ابتدا باید تحقیق کنید که کدام سایتها برای دستیابی به آنها و افرادی که باید به آنها دسترسی پیدا کنند.

می توانید برای ارتباط با وبلاگ نویسان در طاقچه خود ، از سایتها و شبکه های زیر استفاده کرده و منابع مناسبی را برای دسترسی به پست و ایجاد لینک برای مهمان پیدا کنید:

  • MyBlogGuest
  • مهمان بلاگ
  • GroupHigh
  • BlogSynergy
  • BloggerLinkUp

حتما از ابزاری مانند Moz Link Explorer استفاده کنید تا ابتدا نمایه بک لینک و دامنه تأیید وب سایت ها را بررسی کنید. هرچه DA بالاتر باشد ، مقدار بک لینک نیز بیشتر است.

همچنین می توانید به جستجوی مواردی مانند سایتهای “دامنه بالا” بپردازید که پست های مهمان را می پذیرند. ” این مجموعه ای از مقالات لیست را با ایده های خوب برای دسترسی فراهم می کند.

برخی از وب سایت ها حتی دارای یک صفحه جداگانه برای ارسال پیام می توانند شامل دستورالعمل ها و همچنین آدرس ایمیل برای دستیابی به آنها باشند.

در اینجا مثالی آورده شده است:

در نهایت بیشتر وب سایت ها به شما باز می گردند ، بنابراین چند روز صبر کنید تا دوباره شروع به تعقیب آنها کنید.

وقتی لیستی از سایت ها را تهیه کردید ، می توانید آنها را در LinkedIn یا در صفحه تماس آنها جستجو کنید. سپس از ابزاری مانند Hunter.io برای به دست آوردن آدرس های ایمیل خود استفاده کنید.

می توانید مقاله من را در وبلاگ نویسی مهمان  برای نمونه الگوهای دسترسی به ایمیل استفاده کنید.

2. برنامه ریزی مطالب ارسال مهمان خود را.

موضوع پست های مهمان شما باید چه باشد؟ به طور طبیعی ، باید به طاقچه شما و چیزی مشابه آنچه که در وبلاگ خود ارسال می کنید ، مرتبط باشد. همچنین باید در وبلاگ سایت دیگر وجود نداشته باشد و از حجم جستجوی مناسبی برخوردار باشد.

حتماً هرگونه دستورالعمل سرمقاله را برای سایت ارسال مهمان بررسی کنید و از نزدیک آنها را دنبال کنید.

موارد اساسی مانند:

  • مخاطبان هدف آنها چه میزان (مبتدی یا پیشرفته) دارند؟
  • نوع مخاطب هدف. به عنوان مثال ، مخاطب B2B یا B2C است؟
  • مقاله باید چه مدت باشد؟
  • نوع محتویات مورد نظر آنها چیست؟ آیا آنها معمولاً لیست ها ، آموزش ها یا راهنماهای نحوه ارسال را ارسال می کنند؟

دقیقاً مانند پست های وبلاگ خود ، ارزش خود را ارائه دهید و سعی کنید علاقه خوانندگان را جلب کنید. بیشتر وبلاگ هایی که پست های مهمان را می پذیرند همچنین می توانند دستورالعملهای محتوا ارائه دهند تا شما از قالب و طول موردنیاز خود اطلاع داشته باشید. 

3. تنظیم ایده ارسال مهمان.

اگر سایتی به یک پست مهمان از شما علاقه مند است ، معمولاً باید چند ایده ارسال بلاگ را در اختیار آنها قرار دهید. باز هم ، اینها باید مبتنی بر معیارهای رقابتی و تحقیقات کلمات کلیدی باشند.

این فرآیند می تواند زمان بر باشد ، اما سایت های با کیفیت بالا تفاوت بین قشر خوب و بد را می دانند.

به دنبال موضوعاتی باشید که مخاطبان آنها از آن لذت خواهند برد و هنوز در سایت خود وجود ندارند. اگر تحقیق کنید و مباحث با حجم جستجوی بالا را پیدا کنید و رقبای آنها برای آنها رتبه کسب کنند امتیاز امتیاز دارند. 

4- نوشتن پست مهمان.

پس از تأیید موضوع شما و دریافت چراغ سبز برای شروع نوشتن ، این موارد را در نظر داشته باشید:

  1. از Google Docs استفاده کنید و پست های خود را به درستی قالب بندی کنید.
  2. دستورالعمل های سرمقاله را از نزدیک دنبال کنید.
  3. برای جستجوگرها از کلمات کلیدی هدف استفاده کنید.
  4. از اشتباهات دستوری خودداری کنید.
  5. در محتوا و نویسنده بیوگرافی نویسنده ، به وب سایت خود اضافه کنید.
  6. در صورت لزوم تصاویر را درج کنید. 
  7. ارسال مطالب را به موقع انجام دهید – بیشتر وبلاگ ها انتظار دارند طی 2-3 هفته پست تکمیل شود.

به یاد داشته باشید ، در استراتژی کلی محتوای خود ، پست های وبلاگ بهینه شده با کلمات کلیدی کافی نیستند. شما همچنین در قالب پست های مهمان نیاز به لینک های با کیفیت بالا از سایت های معتبر دارید. 

این راهنما تقریباً تمام شده است. اکنون که اصول اولیه چگونگی شروع یک وبلاگ را دارید ، با Bluehost با قیمت 2.95 دلار در ماه شروع کنید.وبلاگ خود را با Bluehost راه اندازی کنید

اینفوگرافیک: چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنیم تا در سال 2020 درآمد کسب کنیم.

با ارسال رایگان اینفوگرافیک در وبلاگ خود احساس رایگان کنید! فقط لطفاً اطمینان حاصل کنید که به عنوان منبع پیوندی به وبلاگ من اضافه کنید. ?

نحوه شروع یک وبلاگ: سؤالات متداول (سؤالات متداول).

1. وبلاگ چیست؟

وبلاگ یک وب سایت به طور مرتب به روز شده است ، توسط یک فرد یا گروه اداره می شود ، و در درجه اول متشکل از متن نوشته شده به سبک غیر رسمی ، مکالمه است.

اگر آمار هر چیزی باشد ، تنها در ایالات متحده آمریکا ، 42.23٪ از افراد 18 تا 49 سالگی وبلاگ می خوانند .

شما می توانید برای هر موضوعی که می خواهید یک وبلاگ پیدا کنید و این یک راه عالی برای افزایش پایه اشتراک خود ، برقراری ارتباط با افراد جدید و درآمدزایی آنلاین است .2. چرا باید وبلاگ خود را شروع کنید؟

دلایل زیادی برای شروع وبلاگ وجود دارد.

یکی از بارزترین دلایل تأثیرگذاری و الهام بخشیدن به خوانندگان آنلاین است. اگر در زمینه کار خود دانش عمیق دارید و کالاهای نوشتاری مناسبی دارید ، در واقع می توانید به دیگران کمک کنید. اگر می دانید چگونه می توانید از وبلاگ خود سود کسب کنید ، می توانید حتی درآمد منفعل مناسبی داشته باشید .

وبلاگ نویسی می تواند بستر مناسبی را برای شما فراهم کند:
– شخصاً خود را توسعه دهید
– نوشتن خود را بهبود بخشید
– روابط و شبکه جدیدی را در زمینه خود ایجاد کنید
– دانش خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید –
درآمد زیادی کسب کنید و با پول

صحبت کنید – این وبلاگ در سال 2019 راه اندازی شد. بیش از 74k $ در ماه می سازد .3. شروع یک وبلاگ چقدر هزینه دارد؟

هنگامی که یک وبلاگ را راه اندازی می کنید ، می توانید از یک بستر بلاگ نویسی رایگان یا پولی استفاده کنید. هر دو جوانب مثبت و منفی خود را دارند.

اگر تازه کار هستید و می خواهید بدون پرداخت هزینه مقدماتی در وبلاگ نویسی سعی کنید ، Ghost یا Blogger سیستم عامل های رایگان هستند که به شما امکان می دهند فقط همین کار را انجام دهید. با این حال ، هنگام استفاده از ابزار رایگان محدودیت های زیادی وجود دارد. به عنوان مثال ، شما به تم های بهتر ، محدودیت در تبلیغات و موارد دیگر دسترسی نخواهید داشت.

از طرف دیگر ، اگر شما یک بازاریاب فصلی یا حتی یک فرد تازه کار به اندازه کافی اعتماد به نفس برای شروع وبلاگ نویسی هستید ، می توانید از سیستم عامل های پرداخت شده استفاده کنید.

سازندگان وب سایتمانند Squarespace و Wix برنامه هایی با هزینه عالی ارائه می دهند که به شما کمک می کند سایت خود را به شکلی که می خواهید بدون محدودیت تنظیم کنید. علاوه بر این ، چنین سیستم عامل هایی به شما امکان می دهند سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید ، ویژگی های پیشرفته ای مانند فروشگاه آنلاین ، ویرایشگرهای کشیدن و رها کردن و موارد دیگر را اضافه کنید.

در اینجا دوباره برخی از هزینه های ضروری:
– نام دامنه: ممکن است شما را در حدود $ 10 در هر ماه هزینه
– میزبانی وب : میزبانی مشترک هزینه معمولا $ 3 هزینه – $ 10 در هر ماه. سپس گزینه های پیشرفته تری مانند میزبانی VPS ، میزبانی اختصاصی و غیره وجود دارد
– هزینه های اختیاری شامل یک تم برتر وردپرس (هزینه بین 30 تا 60 دلار) ، ابزار بازاریابی و موارد دیگر می باشد.

محاسبات نهایی:
– اگر وبلاگ نویسی را به عنوان سرگرمی در نظر می گیرید ، باید رایگان باشد.
– اگر آنقدر جدی نیستید و به حداقل ویژگی های آن توجه نمی کنید ، ممکن است در هر سال حدود 50 تا 60 دلار هزینه داشته باشد.

حال ، اگر قصد دارید در ویژگی های اضافی برای مقیاس وبلاگ خود سرمایه گذاری کنید ، ممکن است هزینه آن بالغ بر 400 دلار در سال باشد.4- چگونه می توانم خوانندگان را به وبلاگ خود جذب کنم؟

برای اینکه خوانندگان را به وبلاگ خود جلب کنید ، باید برای خوانندگان خود ارزش قائل شوید.

در اینجا چند مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند تا به آنجا بروید:
– استاد جستجوگرها – این قابل درک نیست
– ایجاد عناوین جالب توجه – عنوان شما اولین چیزی است که شخصی می خواند. به آنها کمک کنید با ذکر کردن مزایا ، فواید آنها را دریابند. عنوان اصلی قابل کلیک این است: شماره عجیب + کلمات کلیدی هدف + سال
– انتشار پست های وبلاگ به طور مداوم ، زیرا باعث می شود خوانندگان شما شما را جدی تر کنند
– از دکمه های تماس به عمل (CTA) و فرم های انتخاب استفاده کنید تا خوانندگان شما عمل کنند
– ایجاد انگیزه برای خوانندگان فعلی مانند تخفیف محصول و دانش خودی
– به اشتراک گذاشتن پست های خود در رسانه های اجتماعی

اجرای تمام مراحل ذکر شده در بالا می تواند به شما کمک کند تا برخی از قسمت های اولیه را به وبلاگ خود برسانید.5- چگونه می توانم یک وبلاگ موفق را راه اندازی کنم؟

وجود دارد بیش از 600 میلیون وبلاگ ها تنها در ایالات متحده. اما 95٪ آنها موفق نیستند. بسیاری از عوامل ، وبلاگ نویسان موفق را از افراد غیر موفق جدا می کنند.

برخی از عوامل مهم در راه اندازی و اجرای یک وبلاگ موفق عبارتند از:
– شناخت زنده بودن بازار و پتانسیل درآمد مخاطبان.
– به خوبی در بازاریابی دیجیتال آگاه هستید – باید در سئو ، تحقیقات کلمات کلیدی ، بازاریابی وابسته ، استراتژی های بازاریابی ایمیل و غیره کاملاً محکم داشته باشید
– در ارتقاء خود بسیار عالی هستید.
– ارائه محتوای مبتنی بر ارزش.
– تهیه محتوا به طور مداوم.
– ایجاد یک برنامه و چسبیدن به آن.
– مشارکت مشترکان و فعالانه و رفع نقاط درد آنها.6. آیا وبلاگ نویسان حقوق می گیرند؟

بله ، آنها این کار را می کنند. وبلاگ نویسان می توانند بسیار خوب پرداخت کنند. برخی دیگر از وبلاگهای خود چیزی نمی گیرند.

با شکسته شدن آن ، وبلاگ نویسان بیشتر از طریق:
– تبلیغات
– بازاریابی وابسته
– دوره های آنلاین
– ارسال اسپانسر شده
– فروش محصولات
– مشاوره پرداخت می شوند

، اما اگر پست های وبلاگ شما ارزش زیادی را ارائه نمی دهند ، ایجاد درآمد دشوار است.

اگر به وبلاگ نویسی به عنوان شغل تمام وقت نگاه می کنید ، احتمالاً یک شب شما را میلیونر نمی کند. با این حال ، در 14 ماه ، من شروع به ساختن بیش از 45 دلار با مقیاس بندی مراحل وبلاگ خود کردم.7. چگونه بلاگ نویسان حقوق می گیرند؟

وبلاگ نویسان می توانند از طریق تبلیغات ، کمیسیون های وابسته ، دوره یا فروش تجارت الکترونیکی و موارد دیگر حقوق دریافت کنند. متداول ترین معیار میزان پرداختی شما در بازاریابی شرکت های وابسته ، EPC (درآمد برای هر کلیک) است.

متریک دیگر CPM است (هزینه هر 1000 برداشت). برای هر 1000 کلیک روی آگهی ، مبلغ ثابت دریافت می کنید.

جدا از این ، شما همچنین می توانید محصولات خود را بر اساس تخصص خود بفروشید. به عنوان مثال ، اگر شما یک وبلاگ مسافرتی را اجرا می کنید ، می توانید بروشورهایی را در بهترین مکان های توریستی بفروشید. یا اگر یک وبلاگ غذایی دارید ، می توانید دستور العمل های الکترونیکی بهترین ظروف خود را بفروشید.

چیزی را ارائه دهید که مورد توجه بخشی از مخاطبان شما باشد و اشتراک های پولی را برای ثبت نام در آنها به ارمغان بیاورید. این مبلغ می تواند به ازای هر نفر 5 دلار در هر ماه کم باشد. اما اگر می توانید برای جذب حجم زیاد ارزش ایجاد کنید ، می توانید درآمد مناسبی کسب کنید.8- آیا می توانید یک وبلاگ را به صورت رایگان در سال 2020 راه اندازی کنید؟

راه اندازی یک وبلاگ لازم نیست هزینه زیادی داشته باشد. می توانید یک وبلاگ را با حداقل سرمایه گذاری و حتی گاهی به صورت رایگان شروع کنید.

هنگامی که یک وبلاگ را راه اندازی می کنید ، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید خود آن را میزبانی کنید یا از یک بستر کاملاً میزبان استفاده می کنید. معمولاً استفاده از یک سیستم عامل کاملاً میزبان هزینه ماهانه کمی دارد. اما گرفتن یک بستر رایگان آسان است. اکثر مبتدیان مانند Tumblr یا Blogger از سیستم عامل های خود میزبان رایگان استفاده می کنند.

در اینجا لیستی از برخی از بهترین سیستم عامل های وبلاگ نویسی (هم پرداخت شده و هم بدون پرداخت) آورده شده است. اگر در مورد وبلاگ نویسی جدی هستید ، توصیه می کنم با گزینه پرداخت شده پیش بروید.

هنگامی که از یک سکوی رایگان استفاده می کنید ، باید به محدودیتهای این بستر پایبند باشید و بندرت درآمد کسب خواهید کرد. با پتانسیل تقریباً نامحدود درآمدی ، باید برای میزبانی وبلاگ خود هزینه پرداخت کنید.9. چگونه می توانم یک وبلاگ غذایی را در سال 2020 راه اندازی کنم؟

مواد غذایی و دستور العمل ها یکی از محبوب ترین مواردی هستند که افراد در جستجوی آن هستند. از آنجایی که همه روزه همه چیز به راحتی در دسترس است ، متخصصان غذا مایل به آزمایش و آزمایش غذاهای مختلف و طعم دهنده های مختلف هستند.

اکنون زمان شروع به خوبی برای شروع بلاگ غذای شما است.

در اینجا چند مرحله برای انجام این کار آورده شده است:
– شرکت میزبانی وب خود را انتخاب کنید.
– یک نام کامل برای وبلاگ خود انتخاب کنید که مربوط به طاقچه شما باشد.
– برای وبلاگ غذایی خود موضوع مناسبی را انتخاب کنید. موضوع مناسب می تواند بیننده را فورا جذب کند و به شما در افزایش پایه مشترکان کمک کند.
– تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام داده و زیر فضای طاقچه را در فضای غذا انتخاب کنید.
– شروع به ارسال کنید و یاد بگیرید که چگونه دستورالعمل ها را به روشی مناسب SEO بنویسید.
– از وبلاگهای مواد غذایی دیگر بک لینک و پست های مهمان دریافت کنید.
– برای حفظ وبلاگ خود ، ممکن است بخواهید راه هایی برای کسب درآمد از آن پیدا کنید. تبلیغات شخص ثالث ، بازاریابی وابسته و فروش دستور العمل های اختصاصی از راه های انجام این کار هستند.10. چگونه می توانم یک وبلاگ سفر را در سال 2020 شروع کنم؟

مسافرت چیزی است که اکثر مردم به آن اشتیاق دارند. اگر خیلی هم هستید ، می توانید از سفر به وبلاگ نویسی خود شروع کرده و از توصیه های خود درآمد کسب کنید.

هستند بسیاری از برنامه های وابسته سفر که پرداخت زمانی که توصیه شما چیزی مانند هتل ها، Airbnbs، تجهیزات کمپینگ، بیمه مسافرتی، و غیره وجود دارد

در اینجا نحوه حال حاضر با یک وبلاگ سفر شروع:
– اولین گام این است که تعیین زیر طاقچه وبلاگ شما گزینه های زیادی وجود دارد ، از جمله مسافرت های انفرادی ، مسافرتهای لوکس ، سفر با بودجه ، سفرهای خانوادگی و موارد دیگر.
– قدم دوم تصمیم گیری در مورد نامی است که مخاطبان مورد نظر شما را فوراً ضربه بزنند.
– میزبانی وب را تنظیم کنید.
– دریافت تم مناسب برای وبلاگ سفر خود.
– تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام داده و زیر فضای طاقچه را در فضای سفر انتخاب کنید.
– مقالات مسافرتی را بر اساس تخصص خود منتشر کنید و آنها را برای سئو قالب بندی کنید.
– از وبلاگهای سفر دیگر بک لینک و پست مهمان دریافت کنید.11- چگونه می توانم یک وبلاگ مد را در سال 2020 راه اندازی کنم؟

اگر به جدیدترین سبک ها علاقه مند هستید ، شروع یک وبلاگ مد و ضربه زدن به آن علاقه ایده خوبی است.

با این حال ، این یک فضای اشباع است ، به همین دلیل شما باید برای شروع و رشد بلاگ مد خود تلاش های بیشتری انجام دهید.

در اینجا چگونه می توانید وبلاگ مد خود را شروع کنید:
– به این فکر کنید که در کدام نوع مد می خواهید در وبلاگ خود صحبت کنید. مد می تواند یک اصطلاح گسترده باشد ، بنابراین انتخاب یک سبک یا طاقچه ضروری است. به عنوان مثال ، آیا می خواهید در مورد مد روز یا خیابانی بلاگ نویسی کنید؟ پرنعمت یا گوتیک؟
– نام کاملی را دریافت کنید که فوراً با مخاطب روبرو خواهد شد.
– ارائه دهنده میزبانی خود را انتخاب کنید.
– موضوعی را انتخاب کنید که متناسب با سبک و مد شما می خواهد در مورد آن صحبت کنید.
– به طور مداوم محتوا ایجاد کنید. هرگز وبلاگ نویسی را از دست ندهید.
– به ویژه در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، آن را به شدت تبلیغ کنید.
– از آنجا که مد است ، شما می خواهید حداکثر نوردهی خود را به آن اختصاص دهید. از طریق رسانه های اجتماعی ، پادکست ها و تبلیغات آن را کسب درآمد کنید. شما نیاز به تمام توجه شما می توانید دریافت کنید.12. چگونه می توانم یک وبلاگ زیبایی را در سال 2020 راه اندازی کنم؟

اگر اشتیاق به محصولات زیبایی و آخرین روندها دارید ، شروع یک وبلاگ زیبایی می تواند برای شما باشد. این نوع وبلاگ به بهترین وجه با کانال یوتیوب و اکانت اینستاگرام جفت می شود.

در اینجا چگونه می توانید یک وبلاگ زیبایی را شروع کنید:
– در مورد آنچه می خواهید در وبلاگ زیبایی خود صحبت کنید فکر کنید. روغنی در مقابل پوست خشک؟ نمایشگاه در مقابل چهره تاریک؟ لیست بی پایان است و تصمیم گیری در مورد حوزه تمرکز شما بر عهده شماست.
– نام وبلاگ خود را انتخاب کنید. وقتی زیبایی به دست می آید ، یک اسم جذاب و به یاد ماندنی می تواند مخاطبان مناسب را به خود جلب کند.
– دوباره ، یک برنامه میزبانی را انتخاب کنید و یک موضوع وبلاگ زیبایی نصب کنید.
– تحقیق در مورد کلمات کلیدی راجع به چگونگی کلمات کلیدی که افراد به دنبال آن هستند ، انجام دهید.
– مقالات خود را برنامه ریزی کنید و حتما آموزش های YouTube را در پست های خود وارد کنید.
– تبلیغات در رسانه های اجتماعی و از طریق خبرنامه های ایمیل.
– همچنین می توانید آموزش های ویدیویی ارائه دهید و نکات زیبایی را برای افزایش پایه مشترکان خود به اشتراک بگذارید.13. WordPress چیست؟

WordPress ساده ترین روش برای ایجاد صفحات وب است و بیش از 30٪ اینترنت را تشکیل می دهد.

WordPress به شما در ایجاد ، انتشار و اشتراک گذاری صفحات وب کمک می کند. همچنین یکی از سیستم عامل های کاربر پسند برای میزبانی وبلاگ ها است. و شما فقط باید نام شخصی و میزبانی وب را پرداخت کنید.

این یک CMS غنی از ویژگی (سیستم مدیریت محتوا) است که به وبلاگ نویسان اجازه می دهد محتوا را ایجاد ، ویرایش و انتشار کنند. این دستگاه دارای داشبورد است که در آن می توانید پست ها ، رسانه ها ، صفحات ، نظرات ، افزونه ها ، مضامین ، کاربران ، تنظیمات وب سایت و موارد دیگر را ویرایش کنید.14. آیا باید از WordPress.com یا WordPress.org استفاده کنم؟

این دو سیستم عامل بسیار متفاوت هستند.

WordPress.com یک راه حل پایان برای پایان دادن به یک وب سایت ساده به صورت رایگان ارائه می دهد. شما باید ثبت نام کنید و همه شما در ساخت وب سایت خود آماده هستید.

WordPress.org یک پلت فرم وب سایت منبع باز است که می توان از طریق حساب میزبانی پولی پرداخت کرد.

در اینجا چندین تفاوت اساسی بین این دو سیستم عامل وجود دارد که به شما در تصمیم گیری آگاهانه تر کمک می کند:

1. هزینه:
.org: تست رایگان است اما برای اینکه وب سایت قابل مشاهده و منتشر شود ، باید میزبانی وب سایت و یک دامنه را خریداری کنید.
.com: می توانید یک وبلاگ رایگان با یک نام وردپرس شروع کنید. برای داشتن نام دامنه سفارشی ، حداقل باید 4 دلار در ماه پرداخت کنید.

2. تنظیم:
.org:راه‌اندازی یک وبلاگ به برخی مهارتهای فنی نیاز دارد که شامل خرید میزبانی و نام دامنه و به دنبال آن ادغام شما با وب سایت شما است.
.com: کاربر را در یک فرایند گام به گام راهنمایی می کند تا بدون هیچ زحمتی راه اندازی شود.

3. موضوعات:
.org: این گزینه ها گزینه های سفارشی سازی عالی را از طریق بیش از 7،500 موضوع رایگان ارائه می دهد. کاربران همچنین می توانند هزاران موضوع برتر را انتخاب کنند.
.com: این گزینه با گزینه های سفارشی سازی محدود همراه است. برنامه های رایگان و شخصی بیش از 150 موضوع ارائه می دهند و سایر برنامه های حق بیمه بیش از 200 مضمون پرداخت شده را ارائه می دهند.

4- افزونه ها:
.org: به بیش از 50،000 افزونه به همراه هزاران برنامه شخص ثالث دیگر دسترسی پیدا می کنید.
.com:این برنامه امکان نصب افزونه ها را فقط در برنامه های تجارت یا تجارت الکترونیک فراهم می کند. این طرح ها هر ماه 25 دلار و 45 دلار هزینه دارند.

حال این تصمیم برای شماست که تصمیم بگیرید کدام سیستم عامل بهترین ها را با نیازهای شما مطابقت دهد.

نحوه شروع یک بلاگ: خلاصه نهایی.

همانطور که مشاهده می کنید ، یادگیری نحوه شروع یک وبلاگ بسیار آسان است ، اما باید گزینه های خود را با دقت در نظر بگیرید.

تبدیل وبلاگ خود به یک کسب و کار سودآور پول نیاز به یک رویکرد هوشمندانه ، تسلط بر سئو ، سازگاری و کار سخت دارد.

برای کسب درآمد از وبلاگ خود ، حتماً راهنمای من را در مورد چگونگی ایجاد بلاگ نویسی ، جستجو کنید ، جایی که من در مورد این موضوع صحبت می کنم که چگونه می توانید روند تولید محتوای خود را مقیاس بندی کرده و با بازاریابی وابسته ، دوره ها ، پادکست ، Google AdSense کسب درآمد کنید. ، فروش محصولات خود و موارد دیگر

من تقریباً همه چیزهایی را که لازم است بدانید برای شروع وبلاگ شما پوشش داده ام. من با جدیدترین تکنیک های وبلاگ نویسی به مرور زمان این پست را به روز خواهم کرد.

حالا نوبت شماست. چرا امروز یک وبلاگ راه اندازی نمی کنیم؟

اکنون یک وبلاگ را با Bluehost شروع کنید و 63٪ از برنامه میزبانی خود را (2.95 دلار در ماه) دریافت کنید.


0 0 رای
به این مقاله امتیاز دهید

سلب مسئولیت مانیتورینگ بیگ والت
بیگ والت یک سیستم مانیتورینگ است نه معرفی سایت های معتبر پس این سایت هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده‌ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر می‌کنید نمی‌توانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه‌ها جداً بپرهیزید. همه بنرها و پیوندها در اینجا فقط تبلیغات هستند. ما هیچ تبلیغی را تأیید یا تضمین نمی کنیم.
[بیشتر...]

مشترک شدن
اطلاع از
guest
0 پرسش و پاسخ کاربران
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x