exbonds
مقالات کسب و کار

11 گام آسان برای راه اندازی یک وبلاگ برای کسب درآمد در سال 2020 (بخش اول)

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک وبلاگ را مانند یک شغل واقعی و نه یک سرگرمی شروع کنید، به جای مناسب خود رسیده اید.

با وجود میلیون ها وبلاگ نویس در دنیا، بسیاری از افراد فکر می کنند که کسب درآمد از بلاگ نویسی در سال 2020 بسیار اشباع شده است .

من این وبلاگ AdamEnfroy.com را درست سال گذشته (2019) به عنوان یک مطالعه موردی ایجاد کردم تا ثابت کنم که می توانید همین حالا وبلاگ نویسی را شروع کنید و در ماهها و نه سالها درآمد قابل توجهی کسب کنید.

شما فقط به تاکتیکهای مناسب احتیاج دارید. 

توصیه های در مورد چگونگی شروع یک وبلاگ را دنبال کنید؟

من این وبلاگ را در ژانویه سال 2019 راه اندازی کردم ، و همانطور که در گزارش های درآمد من در وبلاگ مشاهده می کنید، اکنون بیش از 80.000 دلار در ماه درآمد دارم.

این وبلاگ در طی یک سال از راه اندازی آن در زمینه بازاریابی رقابتی، 250 هزار بازدید کننده در ماه داشته است (و اکنون بیش از 400K بازدیدکننده در ماه دارد).

من یک مدیر وابسته بازاریاب شده ام و در حال حاضر بیش از 60 هزار دلار در ماه از 100٪ درآمد شرکت های وابسته فعال می کنم.

نکات و روش ها که من آموزش می دهم از وبلاگ نویسی جدا نیست، بلکه در عوض از راه اندازی هایی مانند HubSpot ، BigCommerce ، G2 Crowd ، Founder و دیگران است.

من در گذشته بارها شکست خورده ام و واقعاً می خواهم تو موفق شوی. بنابراین توصیه های زیادی درباره وبلاگ نویسی قدیمی منسوخ شده است، و 95٪ از وبلاگ ها هنوز هم شکست میخورند – من می خواهم آن را تغییر دهم.

این راهنمای برای مبتدیان ، نحوه انتخاب زمینه مناسب، راه اندازی سایت شما با WordPress، ایجاد ترافیک و کسب درآمد از سایت شما در سریعترین بازه زمانی ممکن – همه در حین کار تمام وقت – را شامل می شود.

امروز به شما کمک خواهم کرد که چگونه با استفاده از همان تاکتیک هایی که برای رشد از صفر استفاده کردم وبلاگ خود را راه اندازی کنید، در طی شش ماه از کار تمام وقت خود خارج شوید و بیش از 80 دلار در ماه بیاورید.

حتماً این راهنما را به صورت کامل مطالعه کنید، سپس آن را در نشانک های خود ذخیره کنید و بعداً به آن برگردید. همچنین می توانید لیست راه اندازی ایمیل من را در نوار کناری سمت راست ثبت نام کنید و یک چک لیست راه اندازی وبلاگ 15 صفحه ای رایگان با استراتژی هایی که با این راهنما همراه است دریافت کنید. 

سلب مسئولیت: لطفاً توجه داشته باشید که این پست شامل پیوندهای وابسته ای است که بدون هیچ هزینه ای برای شما ممکن است کمیسیون را برای من فراهم کند. با این حال، پیوندها برای شما بهترین نرم افزار و ابزار مورد نیاز برای شروع یک وبلاگ موفق هستند. برای اطلاعات بیشتر، می توانید افشای وابستگی من را در سیاست حفظ حریم خصوصی من بخوانید.

نحوه شروع یک وبلاگ در 11 مرحله آسان

قبل از اینکه به این راهنمای مبتدی گام به گام در مورد چگونگی شروع یک وبلاگ بپردازیم، اجازه دهید چند مورد اساسی را پوشش دهیم.

چرا وبلاگ خود را شروع می کنید؟

ابتدا باید دلیل خود را بدانید 

همه ما وبلاگ ها را به دلایل مختلف شروع می کنیم – کسب درآمد، ایجاد مخاطبی پیرامون موضوعی که به آن علاقه مند هستیم، یک رزومه حرفه ای بسازیم، مهارت های نوشتاری خود را ارتقاء دهیم – لیست بی پایان است.

قضیه عمیقتر از این حرف ها است. 

به عنوان مثال اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک وبلاگ را برای کسب درآمد بدست آورید می تواند به هر دلیلی باشد:

  • توانایی افزایش زندگی خود برای بازنشستگی.
  • رویای ترک کار تمام وقت و خداحافظی ازکار سخت.
  • وقت بیشتری را با خانواده سپری کنید.
  • صرفه جویی در تعطیلات اضافی هر ساله.

به درک “چرا بیانیه” خود بروید تا نه تنها اهداف خود را بفهمید بلکه اهداف شما را نیز برای زندگی شما معنی می دهد.  

برای من ، همیشه آرزو می کردم پول کافی کسب کنم تا از مسابقه موش های شرکتی جلوگیری کنم. من فکر کردم که برای 30+ سال کار برای شخص دیگری تا زمان بازنشستگی کار کنم. هر روز صبح از خواب بیدار می شوید. رانندگی برای کار در ترافیک سپر به سپر گیر کرده اید. درنهایت، هر روز و نه ساعت هر روز کاری را برای انجام کاری که واقعاً دوست نداشتم انجام دهم. 

اولین دلیلی که وبلاگم را شروع کردم آزادی زمان بود. دلیل دوم اثبات چیزی برای خودم بود – اینکه مطابق انتظارات خودم از زندگی من باشم و به هر قیمتی از میانه رو بپرهیزم.و بارها تلاش کردم و شکست خوردم. تنها زمانی بود که سرانجام در حرفه بازاریابی دیجیتال خود از بسیاری از افراد هوشمند دیگر به اندازه کافی یاد گرفتم که فرمول لازم را برای کار یافتم.

من نمی دانستم چه چیزی را نمی دانم.

بنابراین می خواهم همه چیزهایی را که آرزو می کردم قبل از شروع وبلاگ خود بدانم با شما به اشتراک بگذارم .

بیایید به مرحله یک برویم.

  • 1. طاقچه وبلاگ خود را انتخاب کنید.
  • 2. اهداف وبلاگ خود را یادداشت کنید.
  • 3. نام دامنه را انتخاب کنید.
  • 4. میزبانی و دامنه خود را بدست آورید.
  • 5- تنظیم CMS وردپرس.
  • 6. موضوع وبلاگ خود را انتخاب کنید.
  • 7. افزونه هایWordPress را نصب کنید.
  • 8- سئو وبلاگ خود را تنظیم کنید.
  • 9. شروع به ایجاد محتوا کنید.
  • 10. ایجاد یک استراتژی بلند مدت برای محتوا.
  • 11. ارسال مهمان و ایجاد لینک.
  • نحوه شروع یک اینفوگرافیک بلاگ.
  • سؤالات متداول درباره وبلاگ.
  • خلاصه.

1. طاقچه وبلاگ خود را انتخاب کنید.

اولین قدم برای شروع یک وبلاگ ، شروع به کار با Bluehost است . از پیوند من استفاده کنید و فقط با 2.95 دلار در ماه (63٪ تخفیف از برنامه میزبانی خود) شروع کنید.

همه ما می دانیم که وبلاگ شما به یک طاقچه احتیاج دارد – خواه آن بازاریابی ، آشپزی ، تمرینات Crossfit ، سگ های وگان ، رقص انفرادی پارکور زیر آب – هر موضوع دیوانه وبلاگ ، هرچه که باشد ، تعداد بی پایان چیزهایی در مورد وبلاگ وجود دارد.

اکثر وبلاگ نویسان حرفه ای به شما می گویند که از چیزی شروع کنید که به آن اشتیاق دارید زیرا به شما کمک می کند “یک برنامه نوشتن مداوم داشته باشید و ازموفقیت پیروی کنید .آنها همچنین به شما خواهند گفت كه طاقچه ها ، مهارت ها و تجربه ها را انتخاب کنیدبا این حال، این مدل به دلیل وجود یک مؤلفه اصلی: درآمدزایی، دارای نقص است .من قاطعانه معتقدم که با یک وبلاگ، اشتیاق پول فرد را بیشتر به حرکت در می آورد. بیایید بگوییم که شما از این توصیه معمول استفاده می کنید و طاقچه وبلاگ خود را بر اساس شور ، مهارت و تجربه انتخاب می کنید.در این مثال ، اشتیاق شما تناسب اندام است ، مهارت های شما به افراد در کاهش وزن کمک می کند و تجربه شما این است که شما یک مربی شخصی هستید که روی آموزش فواصل پر فشار (HIIT) متمرکز هستید.

بنابراین تصمیم دارید یک وبلاگ تناسب اندام را بطور خاص طراحی کنید تا به افراد در کاهش وزن با HIIT کمک کند.

  • شما 20 پست وبلاگ می نویسید.
  • فیلم های ورزشی گنجانیده.
  • کانال های اینستاگرام و YouTube خود را ایجاد کنید.
  • یک صفحه درباره من و سؤالات متداول بسازید تا داستان خود را بگویید.
  • پیوندهای وابسته آمازون را به محصولات تناسب اندام شما تبلیغ کنید.
  • و لیست ایمیل خود را با آهنربای سرب خود ایجاد کنید – 25 تمرین برتر HIIT برای از دست دادن 5 پوند در 7 روز.

سپس هنگامی که یک کاربر در لیست ایمیل شما ثبت نام می کند ، در روز 7 برای مشاوره رایگان آموزش شخصی آنلاین ، یک ایمیل نهایی را دریافت می کند ، با این هدف نهایی تبدیل شدن به مشتری مکرر ماهانه.

این همه بسیار مهیج به نظر می رسد.با این حال ، تقریباً مطمئناً می توانم تضمین کنم که این وبلاگ از کار می افتد.

چرا؟

در هنگام انتخاب این طاقچه ، کسب درآمد اولویت شماره 1 نبود – این احساسات ، مهارت و تجربه بود.این طاقچه برای درآمدزایی سالها به طول می انجامد. و وقتی کارها برای سالها سود می برد ، احتمال ترک آن از نظر ظاهری بیشتر می شود.

زیرا این اولین اسطوره است: کسب درآمد از یک وبلاگ سالها طول می کشد. یک مشکل دیگر با این استراتژی وجود دارد و این از ماهیت بشر ناشی می شود: تمایل ما به اهمیت.

تصور کنید در مورد چیزی که ماه ها با جدیت به آن اشتیاق دارید بنویسید ، و متوجه می شوید که هنوز هیچ مزدی برای دنبال کردن ، بدون ترافیک و حتی یک سکه ندارید.

در مورد آن فکر کنید این که چه کسی یک هنرمند ، مجسمه ساز ، طراح گرافیک ، کارگردان ، تهیه کننده ، مشهور اینستاگرام wannabe یا نویسنده وبلاگ باشد ، همه ما می خواهیم برای کارهای خود شناخت داشته باشیم. ما به عنوان موجودات اجتماعی می خواهیم چیزهایی را که ایجاد می کنیم با دیگر انسانها به اشتراک بگذاریم.

به کودکی فکر کنید که برای رسمیت شناختن ، به یکی از والدین خود ترسیم شده است. آیا تاکنون فیلمی را که قبلاً با یکی از دوستان خود دیده اید تماشا کرده اید زیرا می خواهید آن را با آنها به اشتراک بگذارید؟ چرا مردم کوشش می کنند نام خود را در آثار منتشر شده یا بعد از فیلم به عنوان اعتبار ببینند؟

ما در زندگی تلاش می کنیم تا اهمیت و معنا پیدا کنیم. ما می خواهیم ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم و زندگی خود را بعد از اتمام زندگی ادامه دهیم. 

من می توانم در مورد احساسات، مهارت ها و تجربه هایم برای مدتی وبلاگ نویسم، اما اگر هیچ خواننده ای را بدست نمی آوردم و پول نمی گرفتم ، 100٪ از زمان را ترک می کردم. 

و به همین دلیل 95٪ از وبلاگ ها شکست می خورند.بیشتر وبلاگ نویسان با شور و شوق در ذهن شروع می کنند اما تاکتیک های ساده بازاریابی دیجیتال را نمی دانند تا این کار را انجام دهند.بسیاری از وبلاگ نویسان جدید سالها محتوا ایجاد می کنند ، وقتی نتیجه نمی بینند ، سوخته می شوند و ترک می شوند.بنابراین ما قصد داریم این اسکریپت را به هم بزنیم و وبلاگ شما را از همان ابتدای کار مانند یک تجارت شروع کنیم. 

برای انجام این کار ، ما طاقچه ایده آل شما را نه بر اساس احساسات بلکه در چهار عامل اصلی کسب و کار انتخاب می کنیم:

  • پتانسیل درآمد مخاطبان
  • پتانسیل بازاریابی وابسته
  • اهرم حرفه ای
  • تحقیقات کلید واژه

1. پتانسیل درآمد مخاطبان.

وقتی وبلاگ جدیدی را شروع می کنید ، متداول ترین سؤال این است که ” طاقچه من باید چه باشد؟”

نکته اصلی پیدا کردن زمینه ای است که شما یک نقطه درد را برای مخاطبان خود حل کنید.

با این حال ، شما نه تنها باید یک نکته درد را حل کنید بلکه باید یک نکته درد را نیز حل کنید که مخاطب حاضر به صرف هزینه باشد.

به عنوان یک وبلاگ نویس ، شما باید چالش های مخاطبان خود را عمیقا درک کنید تا بتوانید دقیقاً آنچه را که لازم دارند ، به آنها ارائه دهید. و بهترین مکان برای شروع با نگاه کردن به خودتان است.از خود بپرسید ، ” چه بخشی از مخاطبان هستم؟”

اگر خودتان با آنها روبرو شده باشید ، به احتمال زیاد دغدغه های یک گروه خاص را درک خواهید کرد. 

مثلاً وبلاگ من را بگیرید.وقتی این وبلاگ را شروع کردم ، یک مرد 31 ساله آمریکایی بودم که در صنعت فناوری کار می کردم. ساعات طولانی می گذاشتم ، وقت خود را با خانواده و دوستان فدا می کردم و در مسابقه موش دچار استرس و سوزش می شدم. بنابراین من این وبلاگ را به عنوان ابزاری برای رسیدن به هدف ایجاد کردم – راهی برای کسب درآمد منفعلانه ، فرار از من ، و کنترل زمانم – و زندگی من.

بنابراین مخاطبان هدف من افرادی شبیه به من بودند:

  • 25-45 ساله
  • کار 9-5 اما می خواهید از مسابقه موش فرار کنید.
  • آماده شتاب و قرار دادن کار است.
  • هوشمند و از لحاظ فنی زرنگ و دانا است.
  • افرادی که می خواهند از طریق یک وبلاگ درآمد منفعلانه کسب کنند.

شناخت مخاطبان شما اولین قدم است.مرحله دوم (و به همان اندازه مهم) این است که بفهمید مخاطبان شما چقدر حاضر هستند برای حل نقاط درد خود هزینه کنند.این پتانسیل درآمد مخاطبان شماست.این تکرار می شود: شما باید مخاطبان خود را بفهمید و اینکه چقدر حاضر هستند برای راه حل شما هزینه کنند.به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که قصد دارید یک وبلاگ در مورد منابع انسانی و نکات شغلی Millennials را راه اندازی کنید.

پست های وبلاگ شما ممکن است انواع مختلفی از خوانندگان ، از جمله جویندگان کار ، متخصصان کار ، و دانشجویان را به خود جلب کند. 

برای کسب درآمد از یک وبلاگ در این مکان ، بیایید بگوییم که یک قیف فروش ایجاد می کنید:

  • شما برای جذب آنلاین مخاطبان محتوای جدید می نویسید.
  • در مرحله بعدی ، شما یک آهنربای سرب “لیست بررسی مصاحبه شغلی” ایجاد می کنید تا گزینه های انتخاب ایمیل را تهیه کنید.
  • سوم ، شما لینک های وابسته به برخی از محصولاتی که می خواهید تبلیغ کنید ، قرار می دهید.
  • سرانجام ، شما یک محصول 300 دلار با عنوان “دوره آنلاین آماده سازی مصاحبه شغلی” ارائه می دهید.

با این رویکرد هیچ مشکلی نیست.این تمایل برای اکثر وبلاگ نویسان جدید یک رویکرد مشترک است. اگر قرار بود چند سال ایجاد محتوا کنید و لیست ایمیل خود را تأسیس کنید ، تخمین میزنم که بتوانید در 2-3 سال درآمد درآمدی منفی را شروع کنید.

با این حال ، با کمی تغییر دادن طاقچه بالقوه خود ، پتانسیل درآمد وبلاگ خود را 100 برابر افزایش می دهید.تمام آنچه شما انجام می دهید تغییر مخاطب هدف شما از افراد جویای کار به کارفرمایان شغل است .

بگذار توضیح بدهم:

با افزودن یک مؤلفه B2B به وبلاگ خود ، مخاطبان خود را از افراد به مشاغل تغییر می دهید.مشاغل دارای حسابهای بانکی بزرگتر هستند و احتمالاً بدون تردید به شما پرداخت می کنند. نکته جالب در مورد این رویکرد این است که پرتاب وبلاگ، محتوا و قیف بازاریابی شما تقریباً یکسان است. با این حال ، با جزء B2B ، شما فقط در یک دوره 300 دلاری متوقف نمی شوید. می توانید مؤلفه نهایی مشاوره آنلاین 5 رقمی را اضافه کنید.به جای نوشتن یک پست وبلاگ در مورد نکات مصاحبه در سطح ورود، خود را به عنوان یک متخصص قرار دهید و با ارائه چیزی مانند ممیزی HR یا مشاوره در مورد مبلغ هزار دلار در ماه، خود را به عنوان یک متخصص دنبال کنید. هنگامی که تازه کار را شروع کرده اید و ترافیک به سختی حاصل می شود، ارائه خدمات مشاوره راهی عالی برای درآمد بیشتر با ترافیک کمتر است. 

این ریاضی ساده است: اگر وبلاگ جدید شما دارای 100 بازدید کننده نرخ تبدیل 2٪ است ، دو فروش شما باید برای هزاران دلار باشد، نه 19.99 دلار.

به جای تمرکز بر افزودن پیوندها و تبلیغات وابسته به سایت خود در هنگام مراجعه کمی به سایت، ببینید که آیا می توانید با یک پیشنهاد عالی مشاوره برای ساختن شتاب و درآمدزایی درست از دروازه استفاده کنید. 

به یاد داشته باشید ، فقط درک نکات درد مخاطب شما کافی نیست.برای بهبود پتانسیل درآمد خود، بخشی از مخاطبان شما باید در یک طاقچه B2B سودآور باشند و به صورت مکرر در ماه بپردازند.برای یادآوری ، هنگام انتخاب طاقچه، به جای اینکه نگران هزاران بازدید کننده سایت غیرفعال و کم ارزش باشید، در ابتدا روی بسته شدن 2-3 مشتری ارزشمند تمرکز کنید.

امیدوارم با این رویکرد درک کنید که چرا من واقعاً معتقدم که می توانید 10000 دلار در ماه در 90 روز با یک وبلاگ جدید بدست آورید.این وجوه جدید برای تسریع در مسیر رسیدن به درآمد منفعلانه شما استفاده خواهد شد، اما فعلاً ما آن را ترک خواهیم کرد.بیایید به چیزی بپردازیم که من بسیار علاقه مندم – بازاریابی وابسته. 

2. نیازهای شما به پتانسیل بازاریابی وابسته نیاز دارد

بازاریابی وابسته شکل مورد علاقه من برای کسب درآمد وبلاگ است. این منفعل ترین است، و هنگامی که شما شروع به گرفتن ترافیک می کنید، می توانید در هنگام خواب کسب درآمد کنید.بازاریابی وابسته عمل پیشنهاد محصولات و خدمات مشاغل دیگر و ایجاد کمیسیون در مورد هر فروش است

بیشتر شرکت های بزرگ دارای برنامه های وابسته ای هستند که می توانید به آنها بپیوندید. پس از درخواست و تایید در برنامه های آنها، می توانید لینک های وابسته بی نظیر خود را برای افزودن به وبلاگ خود مشاهده کنید، گزارش در مورد کلیک و فروش را مشاهده کنید و هرگونه پرداخت آینده را که قرار است دریافت کنید مشاهده کنید.

در اینجا چند مرحله برای شروع کار با بازاریابی وابسته وجود دارد:

به برنامه وابسته یک شرکت یا در سایت آنها یا در یک شبکه وابسته اقدام کنید.برای این کار ، به یک وب سایت و یک آدرس ایمیل از دامنه خود نیاز دارید – نه فقط یک ایمیل Gmail یا Yahoo.پس از تأیید ، لینک وابسته منحصر به فرد خود را بگیرید و آن را در هر متن در وبلاگ خود کپی کنید.هنگامی که یک کاربر روی آن پیوند خاص کلیک کند ، یک کوکی در رایانه خود ذخیره می شود ، که فروش آن را بر اساس مدت زمان کوکی به شما اعتبار می دهد – به طور معمول 30 ، 60 یا 90 روز.حال وقتی به کلمه بلاگ نویسی فکر می کنید ، چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟شاید این وبلاگهای سبک زندگی در مورد آنچه اخیراً برای خانواده خود خریداری می کنند ، بنویسند. یا یک وبلاگ نویس تناسب اندام که در مورد چگونگی کاهش وزن توصیه های خوبی به شما ارائه می دهد. حتی می تواند فردی جالب باشد که خاطرات شخصی خود را می نویسد.

من می خواهم که شما در مورد این نوع وبلاگ ها فراموش نکنید.باید خواندن آنها جالب باشد ، اما آنها سوله هایی نیستند که بیشترین درآمد را برای شما به همراه داشته باشند.

در عوض ، این فرمول ساده را در نظر بگیرید.

  • برای کسب درآمد زیاد در وبلاگ نویسی ، به درآمد شرکت های وابسته نیاز دارید.
  • برای کسب درآمد شرکت های وابسته ، باید در جستجو رتبه بندی کنید و از طریق وب سایت ترافیک کنید.
  • برای به دست آوردن ترافیک وب ، باید برای کلمات کلیدی رتبه بندی کنید که بیشترین درآمد شرکت را به دست آورند.
  • بنابراین این کلمات کلیدی چیست؟

پاسخ: کلمات کلیدی با کلمه “بهترین” در آنها.

در اینجا چند مثال آورده شده است:

  • در امور مالی می تواند بهترین کارتهای اعتباری ، بهترین وام های اتومبیل یا بهترین بیمه خانه باشد.
  • در فن آوری، کلمات کلیدی می توانند بهترین لپ تاپ سال 2020، بهترین هدست های VR یا بهترین لوازم جانبی مک باشند.
  • در بازاریابی (مانند وبلاگ من) ، این می تواند بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیل ، بهترین هاستینگ وب یا بهترین سازندگان وب سایت باشد.

این کلمات کلیدی “بهترین” توسط افرادی که به دنبال بررسی محصول هستند جستجو می شوند.آنها می خواهند قبل از خرید ، وبلاگی با مطالب عمیق درباره “بهترین” چیزی بخوانند (و آنها آماده نیستند که به وب سایت یک شرکت بروند و هنوز چیزی بخرند.)

اگر به دنبال لپ تاپ جدید هستید ، می توانید “بهترین لپ تاپ سال 2020” را تایپ کنید.

این اصطلاح را همین حالا Google کنید و به 10 نتیجه برتر نگاه کنید.

هر وب سایت تنها در 10 نتیجه برتر یک شرکت وابسته است. توجه کنید که چگونه هیچ شرکت واقعی فروش لپ تاپ وجود ندارد. هیچ شرکت وابسته ای که لپ تاپ ها را توصیه میکنند بهترین خرید، والمارت ، دل یا HP نیست.

اکنون Googling “بهترین کارتهای اعتباری” را امتحان کنید. چی میبینی؟

باز هم ، هر 10 نتیجه برتر تنها یک وبلاگ وابسته است.

چرا این سایت های وابسته از مارک های فروش محصولات پیشی می گیرند؟آنها مقالات مروری را با فرم های طولانی و عمیق می نویسند که موتورهای جستجو ترجیح می دهند. شما خواهید فهمید که سودمندترین وبلاگها در واقع مرور وب سایتهایی هستند که کمیسیون های وابسته را از لیست های لیست تشکیل می دهند.

و حقیقت این است که ، این توصیه ها در درجه اول مبتنی بر مبلغی است که وبلاگ وابسته از توصیه های برتر خود می گیرد – نه کیفیت واقعی خود محصول.هنگامی که این موضوع را درک کردید ، سایت های وابسته را در همه جا مشاهده خواهید کرد.

بنابراین اکنون که به وبلاگ نویسی و برنامه ریزی طاقچه خود فکر می کنید ، سایتهایی مانند اینها را تکرار کنید:

  • امور مالی: NerdWallet ، Fool.com ، WalletHub ، CardRatings.
  • فناوری: راهنمای Tom ، Techradar ، برش سیم ، CNET.
  • مسافرت: نام عشقی مت ، امتیاز امتیاز ، متخصص وگابوند.
  • تجارت: The Balance SMB، FitSmallBusiness، FinancesOnline.

من فکر می کنم سودآورترین سوله ها در حال حاضر برای وبلاگ های جدید ، امور مالی ، فنی ، مسافرت ، تجارت و بازاریابی است.

بعداً به تحقیق در مورد کلمات کلیدی خواهیم رسید ، اما می دانیم که وبلاگ شما باید از درآمد بازاریابی وابسته برخوردار باشد.

بیایید به سلاح بعدی در زرادخانه وبلاگ نویسی خود بروید – اهرم حرفه ای شما.

3. از اهرم حرفه ای خود استفاده کنید.

بعد از کشف مخاطب پرسود برای تأمین اعتبار ، قدم بعدی کشف مزایای استراتژیک شما ممکن است نسبت به دیگران باشد.

از خودت بپرس:

  • سطح فعلی تجربه حرفه ای من چیست؟
  • چه ارتباطی در صنعت من دارم؟
  • آیا می توانم از این تجربه به یک وبلاگ سودآور استفاده کنم؟
  • اگر من می توانم به هر وب سایت در جهان برای کمک به یک پست مهمان بپردازم ، چه کسی از ابتدا من را انتخاب می کند؟

برای ساختن یک وبلاگ واقعاً موفق ، ابتدا باید تأثیر بگذارید.و برای ایجاد نفوذ، شما باید از منطقه راحتی خود خارج شوید و از روابط ، تجربه حرفه ای و همه چیز در دسترس خود مانند گذشته استفاده نکنید.

با استفاده از یک وبلاگ ، شما همچنین می توانید کارهای زیادی را برای برقراری ارتباطات جدید انجام دهید. این شامل ایجاد روابط می شود ، بنابراین می توانید در سایت های معتبر در مکان خود پست کنید تا از بک لینک های مربوطه ، با دامنه بالا استفاده کنید.

و هنگامی که تازه شروع می کنید ، ممکن است بسیاری از اتصالات یا محتوای منتشر شده در آنجا نداشته باشید. شما ممکن است بگویید: “چرا کسی به من ویژگی می دهد؟”

اینجاست که به کار بردن سابقه حرفه ای شما کمک شگرفی می کند.

به عنوان مثال ، اگر شما یک عکاس هستید، ممکن است پایگاه مشتری ، مخاطب گروههای ملاقات محلی و حتی تأثیرگذار عکاسی را که در گذشته با آنها ملاقات کرده اید، بشناسید. اگر می توانید در آینده از این مخاطبین استفاده کنید، می توانید رشد وبلاگ خود را تسریع کنید.از هر مزیتی که در اختیار شماست استفاده کنید. این مزایا به شما کمک می کند تا با ایجاد پست های مهمان ، بک لینک ها و اشتراک های اجتماعی، انگیزه اولیه ایجاد کنید.

حالا بیایید روی فاکتور نهایی (و مهمترین) در انتخاب طاقچه خود حرکت کنیم.

4. تحقیقات کلمات کلیدی.

برای من ، تحقیق در مورد کلید واژه مهمترین مرحله در هنگام انتخاب طاقچه وبلاگ شماست.خیلی ساده است. آیا افراد به دنبال چیزهایی هستند که می خواهید درباره آنها بنویسید؟هر پست شخصی وبلاگ باید روی یک کلمه کلیدی هدف تمرکز کند. و اگر کسی در جستجوی آن نباشد ، هرگز ترافیکی نخواهید کرد.

این یک واقعیت است: شما باید یک درک اساسی از تحقیق در مورد کلید واژه ها و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) داشته باشید تا وبلاگ شما بتواند رتبه و ترافیک کسب کند.

چرا؟ افراد هر ثانیه 63000 بار در گوگل جستجو می کنند . این 3.8 میلیون جستجو در دقیقه، 228 میلیون جستجو در ساعت و 5.6 میلیارد جستجو در روز است. بعلاوه، ترافیک ارگانیک می تواند با ارزش تر از ترافیک رسانه های اجتماعی باشد زیرا افراد به صورت آنلاین جستجوهایی با قصد بالا انجام می دهند. فرصت های زیادی در آنجا وجود دارد – فقط باید بدانید که چگونه آنها را پیدا کنید.

خبر خوب دیگر این است که ابزارهای SEO برای درک همه این داده های جستجو وجود دارد. با ابزار مانند SEMRush و Ahrefs ، شما می توانید معیارهای کلمه کلیدی را مشاهده کنید، از جمله:

  • حجم جستجوی ماهانه: چند بار یک کلمه کلیدی در یک ماه معین جستجو می شود.
  • مشکل کلمه کلیدی: در مقیاس 0 تا 100 ، رتبه بندی آن کلمه کلیدی بر اساس رقابت چقدر دشوار است.
  • متوسط ​​هزینه برای هر کلیک (CPC): این مقدار کلمه کلیدی است که اگر می خواهید یک تبلیغ PPC برای آن ایجاد کنید و هزینه کلیک را بپردازید ، ارزش آن را دارد. این یک شاخص خوب از ارزش کلمه کلیدی است.

پس دنبال چه چیزی هستید؟شما می خواهید کلمات کلیدی با حجم بالا و رقابت کم پیدا کنید. در اینجا نحوه ارزیابی این معیارهای رقابتی آورده شده است.

دوره جستجوی ماهانه:

  • 0-1000: کم
  • 1000-5000: کم / متوسط
  • 5،000-20،000: متوسط
  • 20،000-100،000: زیاد
  • 100،000+: بسیار بالا

مشکل کلیدی:

  • 0-20: کم
  • 21-50: متوسط
  • 51-75: زیاد
  • 76+: بسیار بالا

در سایت من ، دو نوع کلمه کلیدی اصلی وجود دارد که من هنگام جستجوگرها هدف آنها قرار می دهم: رقابت فوق العاده با حجم بالا / زیاد و حجم متوسط ​​، رقابت کم.

1. رانندگان درآمد: حجم متوسط ​​، رقابت کم ، کلمات کلیدی بالا CPC

اولین کلمات کلیدی وبلاگ های جدید باید به جستجوی کلمات کلیدی با حجم متوسط ​​و کم رقابت بپردازند.

به عنوان مثال ، اجازه دهید نگاهی به پست من در نرم افزار Webinar بیندازیم. من این پست را منتشر کردم و در مدت چهار ماه برای این کلمه کلیدی شماره 1 شدم ، و با درآمد 100000 دلار + / ماه درآمد شرکت های وابسته را بدست آوردم.

  • کلید واژه هدف: نرم افزار webinar
  • حجم جستجوی ماهانه: 4،300
  • مشکل کلید واژه: 22
  • متوسط ​​CPC: 25.00 دلار

4،300 یک حجم جستجو ماهانه خیلی زیاد نیست ، اما از آنجا که موقعیت 1 بیش از 33٪ از ترافیک را به خود اختصاص می دهد ، می توانم انتظار داشته باشم که برای این موقعیت یک هزار و 419 بازدید کننده در ماه داشته باشم.

بعلاوه ، با مشکل کم 22 کلمه کلیدی، این اصطلاح باید نسبتاً آسان برای رتبه بندی باشد (در واقع ، من فقط چند روز پس از انتشار پست وبلاگ به صفحه 1 رسیدم).

سرانجام ، با متوسط ​​CPC 25 دلار ، یک عبارت جستجوگر با ارزش و پر ارزش است.

یک یادداشت سریع در مورد حجم جستجوی کلمات کلیدی:

در حالی که نرم افزار کلمات کلیدی وبینار ماهانه 4،300 جستجو می کند، هزاران تنوع بالقوه در این کلمه کلیدی وجود دارد – به عنوان مثال بهترین نرم افزار وبینار ، ابزارهای وبینار ، سیستم عامل های وبینار ، و غیره.  این پست همچنین می تواند برای همه این تغییرات رتبه بندی کند. به طور معمول برآورد حجم من بر اساس کلید واژه هدف اصلی ، دو برابر یا حتی سه برابر است.

نکته حرفه ای:

با استفاده از Ahrefs همچنین برای گزارش گزارش رتبه بندی می کنید ، می توانید کلمات کلیدی را مشاهده کنید که صفحات برتر رتبه بندی برای کلید واژه هدف شما نیز در بین 100 نتیجه جستجوی برتر قرار می گیرد. این به شما امکان می دهد کلمات کلیدی کمتری را بدست آورید که می توانید در نسخه و زیرنویس های پست نیز درج کنید.

نکته اصلی برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط از این گزارش برای استفاده برای وبلاگ شما، جستجو با نمایش داده شدگان خاص تر است. به عنوان مثال ، به جای “آشپزی” ، از “دستورالعمل های وگان” استفاده کنید. یا “خدمات بازاریابی ایمیل” به جای “بازاریابی”.

نحوه یافتن این نوع کلمه کلیدی برای وبلاگ خود:

از ابزاری مانند Ahrefs استفاده کرده و نتایج را فیلتر کنید. فیلتر حجم جستجوی ماهانه را به حداقل 1000 و فیلتر کلمات کلیدی کلیدی حداکثر 10 تنظیم کنید.

آنچه این کلمات کلیدی برای آنها مفید است:

این کلمات کلیدی باید بخش عمده ای از ارسال های شما را تشکیل دهند و اصلی ترین عامل درآمدزایی وبلاگ شما باشند. نکته مهم این است که مقدار خوبی از کلید واژه های دم بلند با حجم متوسط ​​و رقابت کم در طاقچه خود پیدا کنید. اگر پیش از این کلمات کلیدی عباراتی مانند “چگونه” و “بهترین” ، شما در جستجوی یک طاقچه سودآور و حل یک نقطه درد به سر می برید.

2. سازندگان وبلاگ: کلمات کلیدی رقابت عالی

نوع دوم کلمات کلیدی من هدفمند ، اصطلاحات فوق العاده با حجم بالا هستند که به راحتی قابل استفاده نیستند اما می توانند ترافیک زیادی را به همراه داشته باشند.

به عنوان مثال ، پست من How To Money Money Online را بگیرید.

  • کلید واژه هدف: چگونه می توان از طریق اینترنت درآمد کسب کرد
  • حجم جستجوی ماهانه: 103،000
  • مشکل کلید واژه: 55
  • متوسط ​​CPC: 2.00 دلار

ابتدا این کلمه کلیدی دارای یک حجم 25 برابر بیشتر از نرم افزار webinar است . با وجود حجم بالا و تغییرات کلیه کلمات کلیدی ، رتبه بندی در 5 موقعیت برتر برای این اصطلاح می تواند 30-65،000 بازدید کننده در ماه داشته باشد.با این حال ، این کلمه کلیدی نیز از جستجوی کمتری نسبت به نرم افزار webinar برخوردار است . با نرم افزار کلمه کلیدی وبینار ، می دانیم که جستجوگر چه می خواهد.

با نحوه کسب درآمد آنلاین، این کاربر می تواند از شروع کار تجاری آنلاین گرفته تا پادکست یا قطع کوپن به هر کاری علاقه مند باشد – ما فقط نمی دانیم.

بنابراین به همین دلیل است که به طور متوسط ​​CPC فقط 2.00 دلار است – درآمدزایی آن واضح تر و دشوار است.

نحوه یافتن این نوع کلمه کلیدی برای وبلاگ خود:

از ابزاری مانند Ahrefs استفاده کرده و نتایج را فیلتر کنید. فیلتر حجم جستجوی ماهانه را حداقل 20،000 و فیلتر کلمات کلیدی کلیدی حداکثر 75 تنظیم کنید.

آنچه این کلمات کلیدی برای آنها مفید است:

این کلمات کلیدی باید پست های وبلاگ 5-10 ستونی را تشکیل دهند که شما وقت و تلاش زیادی را در آن قرار می دهید. در حالی که این کلمات کلیدی با حجم بالا درآمد فوری ایجاد نمی کنند ، آنها یک بار ترافیک به وبلاگ شما وارد می کنند و می توانند اندازه لیست ایمیل شما را افزایش دهند.

3. جمع بندی تحقیقات کلمات کلیدی

یک وبلاگ نیاز به ترکیبی از رقابت با حجم بالا / زیاد و حجم متوسط ​​، کلمات کلیدی با رقابت کم دارد.

در اینجا برخی از ابزارهایی که می توانید برای تحقیقات کلمات کلیدی خود استفاده کنید:

  • SEMrush
  • اهورف
  • برنامه ریز کلمات کلیدی Google

پیچیدن تا چیدن تو طاقچه.

بعد از انجام تحقیق در مورد کلید واژه ، کشف مخاطب و طاقچه های پرسود و برنامه ریزی برای بهره برداری از اتصالات حرفه ای خود ، زمان آن فرا رسیده است که به کار خود بپردازید.بخش انتخاب طاقچه در بالا طولانی تر از سایر راهنماهای نحوه شروع یک وبلاگ است زیرا برنامه ریزی اولیه یکی از مهمترین کلیدهای موفقیت در بلاگ نویسی است.

دسته بندی ها

  • گزارش درآمد وبلاگ
  • کسب درآمد آنلاین
  • نکات کسب و کار آنلاین
  • توسعه حرفه ای
0 0 رای
امتیاز مقاله

سلب مسئولیت مانیتورینگ بیگ والت
بیگ والت یک سیستم مانیتورینگ است نه معرفی سایت های معتبر پس این سایت هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده‌ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر می‌کنید نمی‌توانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه‌ها جداً بپرهیزید. همه بنرها و پیوندها در اینجا فقط تبلیغات هستند. ما هیچ تبلیغی را تأیید یا تضمین نمی کنیم.
[بیشتر...]

برچسب ها
مشترک شدن
اطلاع از
guest
0 پرسش و پاسخ کاربران
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
بستن